een problemen met een verlegen jongen??

Heejj , ik zit met een best wel awkward probleem…
de situatie in mijn klas is best raar want ik zit tegen het ‘onpopulaire’ aan samen met 2 vriendinnetjes. en er is een jongen die vanaf oktober al oogcontact met me maakt en dat dan zowat elke dag en nu nog steeds dus.
hij kijkt me dan heel lang aan en ik kijk terug maar dan kijkt hij weg.
hij heeft wel een paar keer naar me gelachen en naast me gelopen toevallig en dan kijkt hij me van dichtbij steeds aan op een lieve manier… maar zegt niks.
maar die jongen hoort bij de populaire jongens zegmaar, en ik heb zijn vrienden een keer horen zeggen van; Hé ( naam jongen) ik zou geen verkering nemen met haar want ze is ( belediging)…
en misschien durft hij niks te zeggen omdat zijn vrienden hem tegenhouden?
Ik weet het niet… ik vind het moeilijk want ik zou wel met m willen praten eigenlijk…

up

up

Praat met hem! Je leeft maar een keer. Trek niks van zijn vrienden aan en geef het een kans! Terrasje met hem pakken met dit mooie weer is misschien een idee?

Ga een keertje een gesprek met hem aan over ‘‘koetjes en kalfjes’’. Dan merk je vanzelf wel of hij je inderdaad leuk vindt of niet.

maar is het niet vreemd om dan nu tegen hem te praten terwijl je al die tijd verlegen tegen hem hebt zitten doen?

Je kunt hem als eerste stap ook enkel toevoegen op facebook. misschien maakt hij dan als 2e stap een praatje met je?

Ik denk inderdaad dat (als) die je leuk vind, maar hij niet durft omdat zn vrienden jou … vinden

hij heeft geen facebook , geen hyves !

Begin gewoon met een keertje gedag zeggen, verder niks en kijk hoe hij reageert =) Dan kun je het uiteindelijk steeds verder opbouwen!

Gewoon een keer hoi zeggen en zo steeds vaker tegen hem gaan praten.
Je moet je echt niet laten tegenhouden door zijn vrienden.

ik zou er als ik jou was wel even goed over na denken.
het kan natuurlijk zijn dat hij verlegen is en dat hij je daarom niet aan durft te spreken.
maar misschien spreekt hij je niet aan omdat dat volgens zijn vrienden niet ‘cool’ is. en in dat geval verdien je wel beter.

maar dit kan natuurlijk ook helemaal niet waar zijn en durft hij gewoon niet. in dat geval: neem zelf het initiatief. als gaat het nergens over. dan merk je snel genoeg of er echt iets is of neit.

Wtf, ik heb precies hetzelfde! Ik ga even dit topic doorlezen :’). Sorry voor dit nutteloze bericht, zie dit maar als een upp dan …

Ik heb hem toegevoegd op fb :blush: hij heeft toch wel fb…

Aw, nou dat hij facebook heeft is toch al een stapje. Begin een gesprekje met hem op de chat, dan ben je alweer een stapje verder.

Gewoon een paar keer gedag zeggen, en dan een keer wat verder vragen. Gewoon gesprekjes aanknopen, dan merk je snel genoeg of hij geïntresseerd is! en als hij zich laat tegenhouden door vrienden is hij jou niet waard ;-).

Dankjulliewel xxx

Als je bijvoorbeeld een proefwerk hebt gehad, zoveel mogelijk bij hem in de buurt staan en dat zo’n random opmerking maken (dat niet per se heel veel hoeft te betekenen), zoals ‘en hoe ging het bij jou?’ of ‘wist jij vraag 2?’. Dat hoeft trouwens niet per se na een proefwerk te zijn, maar als je gewoon probeert vaak in zijn buurt te zijn en een keer een opmerkingetje hier te maken, heb je al een begin.