een probleempje met een jonge en familie

Zeg tegen hem dat ie op moet rotten, en dat hij het heeft verprutst toen hij alleen al zei dat hij zn hamsters wilde vermoorden.
Rot toch op met dat jong. Blegh.
Van hamsters naar katten, van katten naar honden, van honden naar schaapjes en dan krijgt ie de smaak te pakken, en dan ben jij misschien wel aan de beurt. (oke, enigszins overdreven/aangedikt x’D)

waarom een paar keer over mijn leeftijd??? wtf heeft dat er me te maken?? mogen 12 jarige geen vriendjes ofzo :S jezus

Ja wat wil je nou horen!? Dat we het allemaal heel goed vinden dat jij date met een hamsterkiller?
Maargoed. Als hij veel naar je kijkt en met je naar de bios wil, is wel een teken dat ’ ie je leuk vind. & als jij ondanks het hamstervoorval hem toch leuk vind, zou ik zeggen; do your thing girl.

Ja kan best dat hij je leuk vindt, maar hij vermoordt dieren, wat vind je daar van?
Wil je met zo’n persoon wel omgaan?
Ken je hem wel goed genoeg, wie weet haalt hij wel meer rare streken uit als hij al zelfs dieren durft de doden.

als ik jou was zou ik oppassen.

Je hoeft niet zo te reageren hoor…
Maar dat is toch idioot dat ie hamsters vermoord?.. sorry hoor xD maar er zijn ook leukere jongens!

Ik heb alleen dat stukje van het begin gelezen, nog steeds onduidelijk, maar oke.

Hallo! hij doodt levensvormen! omg, hamsters, je bent gek dat je nog met hem wilt. en dat hij niet naar jou luistert is al helemaal een probleem.
Wat houd hem tegen om jou ook pijn te gaan doen?
Mensen die dieren pijn doen zijn ziek, en ook als de dieren ziek waren, dan vind ik het nog steeds heel ziek.

zoals jij die gast beschrijft, is hij slecht nieuws.
vergeten, je ouders hebben wss gelijk dat hij jou verandert ten slechte.

Hij vermoordt hamsters. Dat zegt toch al genoeg over hem?

je bent 12,
vindt een een jongen leuk die hamsters dood,
je familie is racistisch,

hier heb je niks aan, maar even voor de rest van de girlsceners die geen bal van je begin post snappen.

WAT EEN IDIOOT

je bent 12 en je reageert als een kind van 4 … ik weet niet of jij nou gek inje hoofd ben of die jongen maar denk allebei… hij vermoort hamsters omdat hij ze niet meer wil straks heb jij want met hem(wat niet gebeuren zal) en is hij jou ook zat en vermoort hij jou… ik zal maar lekker stoppen met die jongen en ook wachten met een jongen want je bent 12… ga maar met Ken! spelen :smirk: :roll_eyes:

Wtf, heeft hij met hamsters GEBATMINTONT?

Uuuh… en jij vind hem leuk?
Vind ik nou ook heel aantrekkelijk… Jongens die hamsters vermoorden, echt erg sexy…

En jongen eindigt op een -n

als je hamsters vermoord ben je totaal ziek in je hoofd.
echt hoor, dan klopt er toch echt iets niet.
dat je nog niet totaal op hem afgeknapt bent…
sorry, maar ik sta aan de kant van je ouders; wegblijven bij die freak.

Ik snap dr geen zak van

Iemand die zijn hamsters dood slaat omdat hij van ze af wou?!
sorry maar als je zoiets doet zit er toch echt een draadje bij je los…
ik zou meteen afgeknapt zijn op die gast…

batmintont hij met zijn hamster waar jij bij bent?
daar heb ik serieus geen woorden voor.
laat hem lekker, er ‘zwemmen nog meer vissen in de zee’

Pfff… Leuke jongen als hij zijn hamsters doodt. Ik geef je moeder groot gelijk, wat een gek. En er zijn zat jongens en je bent pas 12, dit is lang niet zo belangrijk als het lijkt…

Jezus, hoe ziek ben je als je hamsters gewoon zomaar dood!? Dat vergeet je toch niet zomaar even, ja hij heeft er spijt van. Ik zou het niet geloven. Ik zou niet meer met hem omgaan ook, BADMINTONNEN met hamsters? Dan ben je echt gewoon fucking ziek in je hoofd!
Wat zie je nog in hem. Of vind je hem alleen maar leuk omdat hij jou interessant vind?

Er zijn zat andere jongens die jou leuk vinden, ook al merk je dat misschien nu nog niet, het komt nog wel. Ga niet voor de eerste de beste die jou leuk vind (En die met hamsters badmintont!)

Pfft… badmintonnen met hamsters. Niet normaal meer.

Waar komt hij vandaan

x