een probleempje met een jonge en familie

hooi ik heb een klein beetje probleempje ik zal vanaf het begin beginnen

ik ging gezellig een weekend naar mijn zus. toen ik even naar buiten ging zag ik een leuke jonge , hij was wel buitenlands en dat is al de eerste probleem mijn hele familie is tegen buitenlanders.

ik ging steeds meer met hem afspreken ook toen ik weer thuis was.

maar toen kwam nog een probleem hij had 3 hamsters en die ging hij dood maken, ik vond het zielig ja! maar ik zei niks want hij zou er toch niks van antrekken , nu ben ik zo dom geweest omdat te zeggen en nu opeens vind mijn moeder mij veranderen…

nu mag ik niet meer zo vaak met hem afspreken. dus nu alleen na school en ook niet elke dag…
wat moet ik doen??

en nu nog een probleem ik vind hem leuk alleen ik weet niet of hij mij leuk dit doet hij wel :

1-mijn vriendinnen zegen dat hij mij steeds aan kijkt
2-hij wil altijd met mij afspreken
3-hij wil alleen met mij naar de film
vindt hij mij leuk?

kan het wat duidelijker? het enigste wat ik eruit snap is dat hy hamsters dood? sickmind

Beter Nederlands typen zou al heel wat helpen xd

Een jonge die hamsters doodt, zal wel niet iets heel goeds zijn hé?

Wat een gek is dat joh met die hamsters.

zo hoop nu beter :flushed:

Als het een donkere jongen was had ik als ik jou was, gezegt dat ze het maar moest accepteren.

Maar wil jij met een jongen omgaan die hamsters vermoord, met ze batmintont etc. Sorry maar dat is gewoon ziek. Dan ben je echt ziek in je hoofd. Begrijp niet dat jij dat niet inziet.

Zowiezo jij bent 12jaar. Je typt nou niet echt fatsoenlijk (niet rot bedoeld) en praat je over chillen en vind het normaal dat iemand hamsters vermoord. vind je zo iets normaal?

Nou ik vind het niet normaal en vind dat je moeder wel gelijk heeft als mijn moeder een jongen dat zag doen zou ze ook zo’n dingen zeggen.

lijkt me wel duidelijk dan dat hij jou ook leuk vind

hij vermoord zn hamsters?

eh. weet je heel zeker dat hij echt zo leuk is?

ik begrijp wat je zegt maar met die hamsters ik zei het wel alleen hij bleef doorgaan maar ik keek er niet naar. en met chillen hoe moet ik anders zeggen??

hamster killer :frowning_face:

ik heb btw die sjaal ook in je album

&& ik bedoel hoort ^^
zowiezo vind ik dat je er ook iets van had moeten zeggen! ik zou direct op hem afgeknapt zijn als hij zo iets doet met dieren (dat is mijn mening)
en ik vind dat je in vervolg óp een serieuze manier er toch iets over moet zeggen wie weet helpt het wel! en ja ik denk wel dat hij je leuk vind

okeej dat is wel stom van hem maar hij wouw er van af. nou je zou eerst denken geef ze aan een ander, maar dat mocht niet van z’n moeder… maar hij heeft er nu ook spijt van

daarom vermoord hij ze maar? pfff. stel. voorbeeld hea. hij kent een meisje, en dat meisje blijft hem ma lastig vallen en hij komt er niet vanaf. moetie dan ook maar dood.
ja stom voorbeeld maar ik zelf zou echt afschuw van zo een gast krijgen.

idd.

Ik had denk ik gezegt dat die moest stoppen en anders zelf de hamster wel gepakt. Je kan ze beter wegbrengen / geven dan dat je ze vermoord en dan ooknog op zo een wijze. bah.

we hebben nu er ok echt spijt van… hij had het niet moeten doen en ik had ze weg moeten brengen… maar nu even over die andere dingen… en trouwens nog iets

ik zou zaterdag met hem naar de bios maar met dit gedoe wil me moeder DENK ik het liever niet wat moet ik nu doen??

helup nou up

wtf volgens mij is het echt een sicko.
hamsters vermoorden, voor de lol, waar jij bij bent? come ooon.

waarom heeft hij die hamsters dood gemaakt dan?
omdat ie zich verveelde ofzo
of wilde hij graag stoer overkomen als hamsterkiller :crazy_face:

wat een facking idioot
wie vermoord er nou zijn hamsters.
waarom zou je uberhaupt met zo´n killer om willen gaan?
manmanman waar is het verstand van tegenwoordig.

Zielig… ach echt sneu dat ie hamsters ‘vermoord’. Waarom met zo’n freak ‘hangen’?.. zoek lekker een andere en come on je bent 12!!