Een probleem op school..,

Heei, ik heb een soort van probleem op school. De laatste tijd als ik een toets/proefwerk/so op school heb krijg ik een black out. Ik zit nu in klas 2 en in de 1ste klas had ik dat echt bijna nooit, 1x ofzo. Meestal is het met wiskunde, ik vind het vak moeilijk en ik weet dat ik het dan toch niet kan maar het is ook wel eens met Engels of Nederlands terwijl ik daar heel goed voor heb geleerd weetik het opeens niet meer op de toets en vul ik meestal heelemaal niks in, wat het gevolg is dat ik een 1 krijg…, weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan voorkomen? Xx

Dit zou kunnen komen door faalangst. Ben je bang om de toets niet goed te maken?

Ik zou iig even met je mentor erover praten :slightly_smiling_face:

Ja, maar ik heb het zovaak en ik durf niet echt naar me mentor te gaan, ik vertrouw haar niet echt😁

Misschien kun je het tegen je ouders zeggen? Hun kunnen je ook al helpen met naar de mentor of een vertrouwenspersoon op school te stappen

Heb je een andere vertrouwenspersoon? Een mentor die je de jaren ervoor had en wel vertrouwd? Je kan ook altijd nog naar de afdelingsleider gaan :slightly_smiling_face: