Een plat buikje krijgen.

Heeee.
Uh ik wil jullie iets vragen maar het klinkt misschien heel stupid.
Ik ben niet dik maar ook niet dun. ik heb dus een soort vetrolletje jwz.
En dat is echt super irritant! Nou heb ik me voorgenomen om dat stomme vet
weg te hebben voor de zomervakantie. i.v.m met bikini’s dragen enzo. daar
schaam ik me sowieso niet voor maar ik vind het gewoon een fijn gevoel om
een plat buikje te hebben. ik ben wel heel sportief en begin ook al sixpack lijntjes te krijgen, en ik eet gezond. maar ik zou het fijn vinden als net dat stomme stukje vet weg zou zijn. Nu doe ik al een paar dagen 100 sit-ups. en ook 100 naar de zijkanten. en andere oefeningetjes. Denken jullie als ik dit nog een half jaartje volhoud iets dunner word? xxx

Hm het is altijd te proberen… maar is het niet zo dat als je heel veel traint en beweegt je je spieren dus eigenlijk ook groter maakt? Dan heb je straks geen vet daar zitten maar spieren…

ik kan het mis hebben hoor. Ik heb hetzelfde als jij, ikw il er ook graag vanaf!

.

^Als je opeens 100 sit-ups gaat doen is dat inderdaad veel te veel. Dit soort dingen moet je opbouwen.

je zal die spieren enkel pas beginnen zien als je bij je buik afvalt, anders gaat het vet er gewoon voor zitten. Probeer wat te fietsen of zwemmen ofzo, dat je wat afvalt door inspanningen te doen?

Ik ken het probleem, ik had een jaar geleden PRECIES hetzelfde en ik ben nooit zo’n grote eter geweest en wel een fanatieke sporter dus snapte er nix van! Buikspieren trainen is altijd goed, maar die rol krijg je er niet van weg, want je spieren bouwen gewoon om dat vet heen. Je moet proberen minder wit voedsel (koolhydraten te eten) zoals pasta,brood en rijst. Ik eet nu sochtends geen brood meer en smiddags ook niet, maar savonds eet ik wel gewoon pasta bijvoorbeeld, alleen neem ik een kleinere portie.
Ik heb eigenlijk gewoon mijn koolhydraten vervangen voor proteine (eiwit, bevordert ook de haargroei! dus extra voordeel!)–>eet smiddags bijvoorbeeld een gekookt eitje zonder eigeel!
Verder trainde ik veel met rennen en spieroefeningen, maar tegenwoordig doe ik veel yoga en pilates erbij en daar stretch je al je spieren mee, waardoor je automatisch wat langer en slanker oogt en dat heeft bij mij echt geholpen! Hoop dat je er wat aan hebt. Xxx

Oke thanks.
Ja ik vond het ook best veel,
maar het stond op een site ofzo.

Koolhydraten heb je nodig, ze geven je energie. Als je veel sport en geen koohlydraten eet gaat je lichaam je eiwitten (spieren dus) afbreken. Da’s dus niet een heel goed idee.

Sporten - buikspieroefeningen, als je het echt graag wil elke dag
Veel vezels eten - is goed voor je darmen en dan raakt je buik niet opgezet
Werkt bij mij^_^

Volgens mij heeft iedereen daar wel last van, zo’n vetrolletje. Hoe dun je ook bent. Maar ze zeggen dat veel buikspieroefeningen doen helpt.

het vetje krijg je niet weg met buikspieroefeningen, daar krijg je buikspieren van.

als je dat weg wilt hebben kun je beter cardio doen.