Een piercing?

Ik ben eerlijk gezegt geen fan van piercings, vooral niet als mensen ze overal hebben. Maar ik bedoel, hun lopen ermee, ik niet!
Maar nu zag ik pas iemand lopen met een neuspiercing. En dan bedoel ik niet zon ringetje, maar zon heel mooi subtiel steentje. Ik vind het persoonlijk heel leuk staan, en het geeft ook een beetje… pit xD

Wat vinden jullie van steentjes in je neus?

En als je er eentje hebt, doet het heel erg zeer?

Ik vind het niet mooi, een ringetje in je neusvleugel vind ik ook niet mooi tho.:3

Hangt van het persoon af. Ik heb ook eens een foto gezien van een meisje die had in elk neusgat een knopje, dat stond haar heel tof.
Ik ben zelf meer fan van piercings rond de mond.

ik heb zelf een heel klein knopje in me neus
sommige vind ik mooi, andere ook nie, het moet je ook staan

Ligt echt aan de persoon bij de een vind ik het ronduit vreselijk en de ander echt super vet…

Een piercing op je twaalfde is fucking ordinair.

me vriendin heeft er een en het deed heel erg pijn zei ze
k zat ernaast nou ze heeft niet snel pijn maar nu had ze echt pijn.

maar het staat wel heel erg mooi nu

Ik vind piercings wel koel. maar NIET als je zo overal hebt zitten. en sommige plaatsen [ zoals neus. navel. tong meer dan 1 per oor]
vind ik dus echt FAAAAAAAKING lelijk.

ik wil zelf graag een piercing onder me lip - labret piercing. youknow [:
maar ik zie dus echt freakin’ veel mensen bij wie dat ECHT gewoon niet staat. =S

en neuspiercing vind ik ook niet mooi.

piercings zyn echt heeeeeeeeul leuk! =)
ik heb een neuspiercing en een paar in myn oor,
neuspiercing doet echt helemaal geen pijn maar zorg ervoor dat je het by een goede piercer doet want liever duur, dan ontstoken :ok_woman:

je gaat wel huilen maar dat komt omdat het door je traanbuis heen gaat,
maar doet echt geen pijn! =D …
ik vind het dus ook heel mooi maar je moet er wel een neus voor hebben ^^,

succes
xliefs <3

Moet bij je staan ik heb er 1 boven in me oor…

Ik vind het niks, ik hou zowiezo niet van neuspiercings.

Niet doen op je 12de…
Mensen vinden je dan ook snel ordinair
En ligt ook aan de persoon,

Vaak vind ik het echt lelijk, en bij de mensen bij wie het niet lelijk staat voegt het gewoon helemaal niks toe.

Maar ik ben sowieso geen fan van piercings in het gezicht.

Ik hou sowieso niet van piercings (ja behalve oorbellen dan (A)), maar het lijkt me heel lastig als je verkouden bent. En ik heb ook eel eens gezien dat iemand hem dan uit had en dat dat gaatje dan heel vies en zwart enzo was. Iewl :S

I love piercings <33333 dus ik zeg altijd DOE MAAR! haha :’) maar anders zet je eerst met een stift een stipje :! kijken hoe het staat

Wat boeit het nou weer als mensen je ordinair vinden, dat zegt meer wat over die mensen dan over jezelf :'D

ik wil navelpiercing
maar zal 't waarschijnlijk niet krijgen