Een paar vraagjes.

Hee,

Ik heb een paar vraagjes aan jullie.
Ik zoek een witte (basis) mascara die er voor zorgt dat je wimpers veel volume krijgen. Ik heb eigenlijk alleen van Essence en Miss Helen er een gezien die los is zeg maar, dus zonder een zwarte eraan vast. Welke vinden jullie beter?
En dan de 2e vraag, welke mascara vinden jullie de beste van Maybelline? En waarom?
En dan de laatste vraag, welke make-up producten in het algemeen vinden jullie het beste van Maybelline?
(ik vraag zoveel van Maybelline omdat er 4 juni bij de Etos 50% korting op ALLES is van Maybelline!!! :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: )
xxx

Waarom zou je een witte mascara willen? (ik vind) het echt onzin dat je volume krijgt van een witte mascara, met een zwarte krijg je dat ook hoor…

het is voor onder het zwarte, een primer noemen ze het. dus extra volume onder je volume zegmaar.

Hahaha ja idd! en dat heb ik wel nodig :S
volgens mij verkopen ze het ook bij de etos, van hun eigen merk?

Ik weet wat een primer is, maar volume onder volume is onzin. Als je een prut mascara koopt zul je nooit volume krijgen.
En je wimpers worden noooooit zoals modellen hebben, word tijd dat Nederland dat is inziet.

Define-a-lash van maybelline

is die goed? wat doet ie allemaal? :slightly_smiling_face: