een paar jaar jonger...

Heeyy, ik ben 12 jaar en vind een jongen van 11 leuk… :smiling_face_with_three_hearts: Ik weet dat hij mij al heel lang leuk vind. Ook heb ik vriendinnen en vrienden (stiekem) horen zeggen dat hij mij binnenkort gaat vragen… Alleen als ik ‘ja’ zeg, weet ik niet hoe ik het tegen mijn ouders moet zeggen… Hebben jullie tips?!

“Hoi pap & mam, ik heb een vriendje.”

is het probleem dat hij jonger is of dat je het tegen jouw ouders moet vertellen?

is dit het probleem?.. , nou kijk ; hoi papa, hoi mama, ik heb een vriendje hij heet … en is 11 jaar fijne dag nog verder doei ! . zoiets idk maar gewoon zeggen dus . :’)

Een paar jaar = 1 jaar :’)?

Als je hem leuk vindt is er toch niks aan de hand? En daarna zeg je gewoon ‘pap, mam ik heb een vriendje’

Inderdaad. Moest ook even over nadenken.

Inderdaad als je hem leuk vind is er toch niks. Probeer er gewoon luchtig over te praten met je ouders. En ik denk niet dat je ouders er zo’n groot probleem van maken aangezien het 1 jaar is. (Als dat is waar het om gaat)

Mama (of papa) Ik vind al een tijdje een jongen leuk, hij is 11 en ik ken hem van…
en hij heeft me … gevraagt :slightly_smiling_face:

succes!!!

Mama papa ik vindt al een tijdje een jongen leuk, en hij heeft me verkering gevraagd, dus ik heb een vriendje:)