een paar dingen waardoor ik me kut voel

ik voel me nu zo kut.

eerste :

ik heb een jonge op het oog en toen sprak ik samen met mijn bff over hem toen zei ze ‘‘hij draagt jet zelfde als mijn broertjes’’ dus dat vond ik een kut opmerking. dus ik zei ‘’ sommige meningen kan je beter voor je houden want dat vind ik een kut opmerking ‘’ zei zei toen ‘’ ik mag toch zelf weten wat ik zeg ‘’ naja ik d8 laat ik met de deur in huis valen want ik was boos ik zei ‘’ nou als ik ook wat mag zegen ik vind je beetje een sletje’’

probleem 2

ik was bij mijn zus buiten ouwehoeren wil een jonge mij kietelen en daar kan ik totaal niet tegen dan word ik rood en doet het erg pijn dus ik pak ze armen en zeg wil je dat sjeblieft niet doen en liet ik hem los ging hij weer proberen te kietelen dus ik hiel hem paar mins vast en toen liet ik hem los ( onderling wel asjebloeft niet kietelen ) liet ik hem los ging hij weer dus ik werd boos en hij ook dus hij ging mij duwen enzo dus ik deed net alsof ik ging schoppen ( niet echt ) maar toen schopte hij mij echt en ik terug en nouja toen deed hij heel erg vervelend , ging mijn vriendin zijn moeder ophalen ( jep kinderachtig maar hij hielt niet op ) en ondertussen zei ik hou op toen nou ik vind dit vervelen. nouja hij hielt niet op en hij had al de hele tijd mijn armen vast en toen kwam zijn moeder en toen moest hij naar binnen ( trouwens hij is 9 ofzo ) en toen waren mijn armen rood met blauw :frowning_face:

probleem 3

nog over mijn vriendin van de eerste probleem zegt ze net dat ze alles heeft door gelult met dat slet gedoe en blijkt dat de hele klas mij kinderachtig vindt

nou toen ik dat hoorde baste ik even in tranen uit want ik zit ook met meer problemen en dat is prive ( sorry ) dus nu wil morgen neit eens meer naar school toe

heeft iemand advies?

wil iemand please anders iets over zegen??

ik weet niet hoor maar ja je moet je niet zo veel aantrekken van andere mensen en zo groot zijn je problenen niet je hoeft waarschijnlijk maar 1 keer met je vriendin te praten en het is weer goed
dus praat met haar
dat is het enige wat ik je kan zeggen
hoop dat je er wat aan hebt.
en mischien had je dit zelf al bedacht:P

asjeblieft geef advies ofzo ,
ik voel me zo kut

1: wat ben jij een bitch zeg
2: wat is precies het probleem?
3: ja eigen schuld dikke bult ja kinderachtig he maar je kan toch gewoon tegen haar zeggen dat het je spijt dat je dat hebt gezegd?

als een vriendin mij een sletje zou noemen omdat ik iets zei over kleren of wat was het precies zou ik ook kwaad worden hoor.

ik heb het vandaag ook geprobeerd goed te maken maar ze deed vet arrogant tegen mij :frowning_face:

1. Je noemt je ‘bff’ toch geen sletje.
  2. Lijkt me meer een voorvalletje, geen groots probleem.
  3. Zie 1.

goh, en wat is nou precies het probleem bij je probleem 2?

Uh. haar armen rood met blauw? o.O

1. maar je gaat toch ook niet je bff zijn vriendjes altijd belachelijk maken?2. dan voel ik me daar altijd zo schuldig over terwijl mijn schuld eigelijk niets is .
  2. ik bedoel dat de hele klas mij kinderachtig vindt .
  1. Dat is waar, maar probeer daar dan boven te staan.
  2. Oke, dan snap ik je probleem, maar dat is nergens voor nodig hoor. Het is waarschijnlijk gewoon een vervelend ventje (kom op hij is négen) die eventjes de aandacht wil.
  3. Wederom; probeer er boven te staan.

dat nmmr 2 die jonge die houdt dan ook echt niet op dan vond ik zo kut toen zijn moeder kwam trilde ik helemaal

• Maak je niet zo druk om wat anderen zeggen.
  • Als iemand een beledigende opmerking maakt is het niet nodig een ergere er bovenop te gooien.
  • Blauwe plekken verdwijnen vanzelf weer.

Mensen ze voelt zich kut, en dan moet je niet komen zeuren dat ze een bitch is ofzo.

Ik had ook het zelfde gezegt. Dat kind is echt kinderachtig dat ze de klas tegen je heeft opgestookt, en als je haar een sletje vind, waar maakt ze dan zo een probleem van :3

1. dat is lullig van jou, niet van je vriendin vind ik
  2. eigen schuld, je zegt toch zelf hij is 9 t is nog een kindje -.-
  3. vind je jezelf niet een beetje kinderachtig dan?

sorry maar ik heb dr niet echt advies voor…

1.Stek je niet zo aan.
2. Logisch dat de klas zich nu tegen jou opzet, ze mag zeggen wat ze wil.
(Nederland is een meningvrij land…)
3. Je noemt je bff toch geen sletje? Omdat zei haar mening geeft en dat jou niet bevalt?
4. Leer typen, ik snapte bijna geen reet van je verhaal!

Bad karma.
Doe 'ns lief.

weetje ik zit gewoon in een kut periode… eerst bijna ouders scheiden en toen een kut actie van mijn zus ( prive srry ) en wel meer dingen zit niet lkkr in mijn vel en dan doet ze zo iets waar ik nog onzekerder en kutter van in me vel ga

Wij kunnen ons toch moeilijk in jou verplaatsen als jij zo vaag doet over dingen die ervoor zorgen dat jij je kut voelt?
Je moet je niet aanstellen, en je een beetje harder gaan opstellen. Come on, een kind van 9 krijgt jou helemaal van je stuk?!