Hallo meiden,
ik had al een aantal forums gezien waarin meiden het hadden over pijn na de seks, maar ik kon niks terug vinden waar ik wat aanhad. mijn verhaal:
een jaar geleden had ik met mijn toenmalige vriend seks, na een maand seks te hebben kreeg ik last van mijn vagina een paar dagen na de seks. stekende pijn, en na het plassen een branderig gevoel in de vagina. dit bleef doorgaan. ik ben toen naar de dokter gegaan en die zei dat ik blaasontsteking had, na een half jaar lang antibiotica’s voor blaasontsteking kwam de kinderarts erachter dat het probleem door mijn darmen kwam. in die tussen tijd had ik al een hele tijd geen seks gehad omdat het uit was met mijn vriend.
ik kreeg voor mijn darmen medicijnen en ik heb geen blaasontsteking meer gehad.
nu heb ik sinds 4 maanden weer een vriend en wij hebben sinds een tijdje ook seks, nu is de pijn weer terug. op de dagen dat ik veel last heb kan ik niet eens meer zitten omdat het te veel pijn doet.
ik besloot eerst een tijd geen seks te hebben om te kijken of het minder zou worden. dit gebeurde. de pijn ging weg. maar toen ik weer seks had was het gelijk weer terug. ik besloot weer naar de dokter te gaan en kreeg daar uit eindelijk een zalf mee omdat ze dacht dat ik wondjes had aan de binnenkant van mijn vagina. na drie dagen zou ik al vermindering moeten voelen maar nu, na 10 dagen heb ik nog steeds last.
herkent iemand dit? iemand misschien tips?