Een paar beauty vraagjes

Haaay,

Ik had een paar vraagjes,

1. Als ik mijn wimpers wil krullen gebeurt er niks (ze blijven stijl). Ik heb hele dunne wimpers ( heb ook dun haar) en ze zijn van nature stijl (net als mij haar. joepie.) Is er een mogelijkheid dat mijn wimpers gaan krullen? hoe?

2Ik wil een snooki poof kapsel haar ding doen maar ik weet niet hoe dat moet. heb wel een tutorial gezien maar toen ik die na deed zakte het in, maar het was dus opzij gegaan. fail. Hoe doe ik dit?

3 Waar verkopen ze goede maar niet al te dure eyeliner als stift, niet als penseeltje?

hmm, nou ik heb nog veel meer vragen maar nu weet ik niks. . .

okay, alvast bedankt <3

1. Als er niets gebeurd, gebeurd er niets. Helaas.
  2. http://www.girlscene.nl/b…tember/how-to_snooki-poof Genoeg haarlak er in doen. Als je daarvoor je haar wast: geen conditioner in doen. Daar wordt je haar glad van en is het kapsel moeilijk te maken.
  3. Kruitvat, van het merk Essence.
  1. Dit is geen vraag
  2. Dit is ook geen vraag
  3. Hema
  1. probeer je wimperkruller eerst op te warmen met een fohn (denk aan een krultang bij hoofdhaar)
  2. oefenen, oefenen, oefenen. en heel veel haarlak en goede producten gebruiken.
  3. hema, kruidvat, etos, etc.

okay dank je wel!

Ik ging bij douglas vragen naar eyeliner. dan vraag je gewoon om dure dingen.
lol

1. Wimperextensions misschien een idee? Of gewoon goede vloeibare eyeliner boven je wimperrand aanbrengen, dat laat je wimpers ook beter uitkomen.
  2. Elnett haarspray gebruiken en je haar touperen.
  3. Waar niet?

dankje :grinning:

is er haarspray die uitkambaar is maar waarbij je daarna ook je haar gewoon los kan doen?

Ik vind stiften nooit zo goed werken als die met een kwastje en een potje. Ik gebruik er 1 van rimmel dacht ik waterproof.
Deze:

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/144/6/AAAAAgRF8bsAAAAAAURgFg.jpg?v=1220772007000

Werkt tot nu toe het best. Die van de hema is bagger. Heb hem thuis liggen en weet niet wat ik er mee moet doen :’)

Ja er zijn zat haarsprays die uitkambaar zijn. Je hoeft alleen maar naar de winkel te gaan en te lezen wat er op staat :wink:

oke (:

Oh en hij kost maar 6 euri ^^

dat is wel goedkoop denk ik. (heb niet veel verstand van dat soort dingen

Dat is redelijk goedkoop ja.
Natuurlijk kan het altijd goedkoper maar ik heb toch wel 6 auro over voor deze. Er zijn zat duurdere die slechter werken als deze. Gebruik het intussen al 4 jaar. Daar tussenin wel andere geprobeert maar ik kom altijd terug op deze.

Ik krulde voorheen ook altijd mijn wimpers maar ben er achter gekomen dat mijn wimpers daardoor juist minder krullen.
Ik doe nu altijd eerst een paar laagjes mascara en als dat droog is (niet helemaal droog, zodat ze nog wel flexibel zijn) met mijn vingers mn wimpers omhoog ‘drukken’ van onder naar boven en dan weer een paar laagjes. Werkt bij mij stukken beter en lijken mijn wimpers erg lang door!

1. neem een wimper kruller die warm word

2touperen je haar en spuit er goed wat haarlak in

3 kruitvat - etos. vraag het gewoon in de winkel

1. Warme wimperkruller gebruiken of een andere mascara die de krul beter vast houdt.
  2. Touperen, 10 kilo haarspray erin en mouse vantevoren.
  3. ELF (eyeslipsface), online bestellen alleen maar (kost ¤1).

Bij mij krullen mijn wimpers niet als ze nog ‘vochtig’ zijn, bijvoorbeeld vlak na het wassen van je gezicht/douchen. Dan moeten ze echt goed droog zijn. Misschien is dat bij jou ook zo? Of anders de wimperkruller wat langer vasthouden. En idd een goeie mascara gebruiken, bij sommige mascaras zakken je wimpers weer in.

je zou ook bumpits kunnen gebruiken. voor die ‘bump/poof’

http://i51.tinypic.com/258mblg.jpg

wat een hel om een foto te posten!

^ Tellsell. :’)
Bij Claire’s krijg je die gevalletjes ook. Of bij de Kijkshop.

handig die bumpits

zijn wel gaaf die bumpits. ik ga bij kijkshop kijken want claire’s is verdomd duur.