Een optreden organiseren

Ik organiseer nu zaterdag een optreden met hardcore bands.
Nu vroeg ik me af of er hier iemand op het forum is die ook optredens organiseert.
Kwestie van ervaringen uit te wisselen (:

Nou ik organiseer geen optredens, maar ik wil wel na mijn opleiding eventmanagment gaan doen. Dus het lijkt me wel supervet om zulke dingen te doen!

nee ik niet, maar ik zit op een school waar je allemaal dingen zelf moet organiseren.
bijvoorbeeld ik zit in de schoolkrant.
ik moet zelf alles regelen (want ik ben voorzitter) en je moet hem zelf uit laten komen.
gelukkig is het altijd gelukt!
en ik zat in de activiteitencommisie, toen moest ik samen met een groepje leerlingen schoolfeesten, en schoolreisjes organiseren.
echt zo leuk om te doen! ;d
als je meer wilt weten, note me maar! ;d

'xxx

Ik niet, maar mijn vader wel. Die organiseert concerten, evenementen, festivals en andere shows enzo.
Vanalles (:
Maar ik mag daar dus altijd achter de schermen staan en helpen.
bijvoorbeeld merchandise verkopen. Dat is wel vet xD
Dus als je ook wat wilt weten. Ik weet bestwelwat. &kan het mijn vader altijd vragen.
&ik wil later ook zoiets gaan doen. Maar dan een andere doelgroep als mijn vader.

Mijn vriend (en daarmee soms ik) heeft een aantal hele grote festivals georganiseerd. Eigenlijk is het zijn hele leven :’)
Hij doet vooral dubstep, punk en reggae.

Wat organiseer jij, zijn het freeparties of ‘legale’-optredens? Freeparties zijn wel echt meesterlijk vet, al ben ik nog nooit bij een hardcore dingie geweest. Mijn nichtje noemt het altijd “tunnelraves” :stuck_out_tongue:

mhm k heb het voor mijn profielwerkstuk gedaan x]

maar
dat was niet zo geslaagd x]

ik niet, maar het lijkt me super om te doen!

Ik niet maar gewoon :

Ruimte regelen en mooi maken ,
Flyers opmaken / Reclame maken, niet alleen bekenden vragen
Zorgen voor een hapje en een drankje
Voor microfoons enzo zorgen / iemand die het organiseert .

Ik denk dat jij het op een andere hardcore hebt :stuck_out_tongue: De optredens die ik organiseer is “punk” hardcore, en met bands dus
Het is nu de 2de keer dat ik dit doe.
Vorig jaar wat last gehad met billijke vergoeding maar gelukkig geen boete gehad. Dit jaar is het weer wat stressen. Hopen dat ik uit de kosten raak!

Oh wat leuk! Mijn vriend organiseerd dus ook redelijk veel punk, laatst was DOA (uit Canada, schijnt bekend te zijn…?) en heel vaak The Fucking Virgins… Hij doet meestal een beetje regionale bandjes.
Waar organiseer jij het meestal? :slightly_smiling_face:

Vorige keer was in Brugge, maar de cafebazin is er mee gestopt jammer genoeg
Nu is het in oostkamp, in een zaaltje achter een café

http://i589.photobucket.com/albums/ss337/faylamouche/flyerklein-1.jpg

dit is trouwens de flyer