een onmogelijke liefde...

oké m’n probleem:
Ik ben verliefd op een jongen alleen, ik weet niet of hij mij ook leuk vindt (jaja een standaard probleem sorry daarvoor :$) maar hij woont zo ongeveer aan de andere kant van nederland. De kans dat ik hem ooit zie is dus heel erg klein.
Ik weet nu dus echt niet meer wat ik moet doen, op msn en via sms of bellen doet hij altijd heel erg lief en aardig en zegt ie dat ie me mist maar of hij het bedoelt als “just friends-missen” of echt “omdat ik van je hou-missen” weet ik dus niet. Hij is ook niet een player-type die dat zegt om met zoveel mogelijk meisjes te daten, hij heeft een heel lief karakter en is een type dat iedereen helpt die hij helpen kan. zo’n jongen als hij kom je niet vaak tegen.

[i]moet ik hem vergeten? want afspreken gaat niet lukken.
als ikzelf het zo bekijk alsof het iemand anders’ verhaal is zou ik zeggen: vergeten dat joch, maar wat ik ook doe, hoeveel andere leukere jongens ik ook tegenkom, vergeten kan ik hem niet.

Iemand tips? of ook zoiets meegemaakt? hoe heb je het opgelost?[/i]

-xxx-

ik zou het gewoon afwachten en zien wat er gebeurd
maar zelf weet je iig ook dat de kans niet groot is dat
je met hem zult afspreken.
Ga gewoon van het slechtste uit, het kan nooit slechter! :stuck_out_tongue:

jeetje, ik heb ook wel zoiets alleenik weet wel dat hij mij ook leuk vind.
Alleen hij woon tveertigminuten met de trein verderop en jap,ik mag niet van mijn ouders met de trein weg.
Nouja, mijn moederkan ik nog wel omhalen maar bij mijn vader is het ook echt; nee is nee.
naja, X’D

mis moet je het hem gewoon vragen?

aangezien je 13 bent moet je niet zeuren:)

Je komt idd niet iedere dag een leuke jongen tegen. Je moet hem niet vergeten maar gewoon vrienden met hem blijven. Als je denkt dat het toch niet werkt. Gewoon contact houden is toch altijd leuk? En dan kan je misschien een keer in de vakantie afspreken ofzo.

van mij is het ook zo maar ik heb hem eergisteren gezien … hij komt uit aalst en ligt ook zo’n uurtje van mij maarja ik denk dat het nooit iets zal worden=( ; weten jouw ouders hier van? mss willen die jouw brengen ? oja ik ben met een vriendin geweest je weet maar nooit:)

Je bent 13, je hebt je hele jeugd nog voor je, nog genoeg jongens om te ontmoeten, als je wat ouder bent had het misschien gekunt met een jongen die ver weg woont, dan had je lekker met de trein naar hem toe kunnen gaan, maar dat gaat niet echt als je 13 bent…

als je hem echt wil, en hij wil jou ook. zou ik er gewoon voor gaan. als jullie elkaar gewoon kunnen vertrouwen, en af en toe wat afspreken. dan zou het toch best kunnen?
succes

waar slaat dat nou weer op? omdat ze jong is heeft ze vast nog niet zoveel meegemaakt (sorry ik weet niks van jou leven, maar ik gok xd) dus dan is dit toch heel groot. dat is echt een kutopmerking xD je bedoelde het vast niet verkeerd, maar toch.

ik had ook een vriend aan de andere kant van nederland, dus opzich als je elkaar echt leuk vind is afstand wel lastig, maar het hoeft niks uit te maken.
het probleem is dan dat je niet zeker weet of hij je leuk vind, misschien moet je dat aan hem vragen? of op een andere manier achter zien te komen…
maar je bent 13 jaar, en ik weet niet hoe jou moeder denkt, maar mijn moeder zou het niet goed vinden als ik ver weg ging met de trein op me 13de.
ik hoop dat jou moeder er anders over denkt anders is dat wel vet bale lijkt me

ik heb dus hetzelfde (een tikkie anders) hij is 20 en ik 16
en ik zou eerst naar hem toe gaan en dan met die vriendengroep zeilen.
mocht ook niet van mijn mam, ik zit er nog steeds mee ookal verwatert het contact wel een beetje.
ik zeg: afwachten en anders ga je met een vriendin in de stad waar hij woont winkelen ofzo en hem dan smsen dat je in de stad bent
en als hij zegt/smst: ik mis je
zeg dan iets van: kom dan hier of ik zal hier op je wachten

Dankjewel allemaal voor de reacties!

Ik denk dat ik -voor zover het kan- hem maar een beetje tijdelijk van me af probeer te zetten. ook omdat ik inderdaad pas 13 ben, kan ik OOIT is nog wel een keer afspreken. Om op m’n 13e al alle andere jongens aan m’n neus voorbij te laten gaan alleen om hem is denk ik ook niet echt een goed plan. Nu ik alles eigenlijk een beetje op een rijtje heb gezet kan ik hem voorlopig wel even met een gerust hart vergeten. :pensive: (hoop ik)

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt…
Ik heb hem al een half jaar niet gezien,
Ik zie hem zaterdag voor het eerst weer ^^ (ik ben zelf ook 13, nouja… als hij zaterdag komt 14)
Maar ik weet dat hij mij ook leuk vind, dus in jou geval is het moeilijker.
Kun je niet vragen of hij je leuk vind op een plagerige manier ofzo?

xx