Een 'ochtendgezicht'

Kent iemand dat?
Elke ochtend als ik wakker word heb ik een ‘ochtendgezicht’. En dan heb ik het niet over make-up loos zijn, of een afdruk van je kussen op je gezicht, maar over bijvoorbeeld. Dikke ogen, opgezwollen wangen, heel bleek zien, etc. Dit heb ik dus elke ochtend zo’n 2 uur lang. En ik weet dat niemand er heel charmant uitziet in de ochtend, maar bij mij is het toch wel echt extreem… haha!
Weet iemand of je hier iets aan kunt doen of zit dat gewoon in je genen ofzoiets ;p

Dat verschilt natuurlijk per persoon, de een meer dan de ander… daar kan je natuurlijk niets aan doen.

koud water =D
ik heb het ook :blush:

Mijn ochtendgezicht gaat weg als ik het met koud water was.

Dat heb ik ook soms, maar ik heb geen idee hoe je er van afkomt. ;o
Maar natuurlijk niet zo ‘extreem’.

Helpt het niet om met een washandje met koud water tegen je gezicht te drukken? Dan krijg je iig wat kleur. (:

ik zou gewoon 2 uur eerder opstaan. dan is het weg als je naar school gaat of zo.
geen idee, heb het ook wel heel erg, ik doe gewoon mijn make-up op en dan ziet het er al stukken beter uit :stuck_out_tongue:

^ Haha, dan heb je dit keer wallen onder het oog vanwege slaaptekort :stuck_out_tongue:

Heb ik ook ;( Ik ga dit topic volgen in de hoop dat er tips zijn :’)
Oh ik heb er zelf ik;
-Nivea opsmeren in de ochtend (als je een droge huid hebt) dat laat je huid ‘glanzen’ & maakt het wat vettiger. En als je het rond je ogen doet lijk je langer wakker :’) Dus een NO, als je een vettige huid hebt.

idd :’)

ja he, je kunt niet alles hebben he :stuck_out_tongue:

edit; of toch wel! je kunt natuurlijk ook de eerste twee uur (van school) overslaan. ik bedoel, jammer voor die leraren, maar het is natuurlijk wel belangrijk dat je er goed uitziet! :stuck_out_tongue:

Ik heb 's ochtends een dikke neus.

ik ook! haha

Heb je niet iets van een cremetje ofzo daarvoor?
Dat is er ook voor mannen, wake up gel ofzo. Gerard butler promootte dat.

Ik heb er geen last van gelukkig. Eerste 10 minuutjes daarna ben ik klaarwakker xD

Als ik heb gedoucht is het vaak weg. En anders als ik heb gefietst.
Ik krijg een dikke neus en dikke lippen, mijn vriendje en ouders gaan me altijd uitlachen.

ehm, even je gezicht wassen met een washandje, krijg je weer wat kleur op je wangen, haar beetje kammen??