Een nieuwe start!

Hoi meiden!

Het leek me leuk om het volgende met jullie te delen, ook omdat ik een paar vraagjes heb!

Ik woon momenteel in Breda op kamers, terwijl ik geen opleiding doe. Ik woon hier nu een half jaar en was vast beraden om hier in september aan een hbo-opleiding te beginnen. Maar afgelopen maand begon ik zo te stressen, ik zat helemaal niet lekker in mijn vel. Dus na veel na denken heb ik besloten om dingen anders te doen. Ik heb me uitgeschreven voor de hbo-opleiding in Breda en wil nu totaal iets anders. Wat weet ik nog niet, maar dat is juist leuk. Ik heb nu alle mogelijkheden!

Ik heb besloten om een mbo-opleiding, niveau 4 te gaan doen. Alleen al van die gedachte word ik ontzettend vrolijk! Ik heb namelijk een jaar hbo gedaan en ik heb het hele jaar hard gewerkt om het jaar te halen, maar wel met allemaal zesjes. Dus ik kijk er naar uit om straks ook gewoon zevens, achten en negens te halen. Ik heb er weer helemaal zin in!

Maar nu vraag ik me af hoe het bijvoorbeeld is om te studeren in Hilversum! Woon jij of ken je iemand die in Hilversum woont (en/of studeert), laat me dan zeker even weten hoe de stad is! Hetzelfde geld voor Amersfoort, Amterdam, of welke stad dan ook! Ik sta overal voor open!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om jullie ervaringen van deze steden te delen!

Liefs,

Kelly

Amsterdam sowieso het leukst!! leuke studentenstad en veel studenten

ah thanks! Wow ik heb gekeken voor kamers in Amsterdam, maar dat ziet er rampzalig uit! Hoe hebben jullie je kamer daar gevonden?

Ik heb je topic verplaatst.

Ok, dankjewel!