Een Nieuwe Hobby

Hey iedereen
Ik Zoek Een Nieuwe Hobby, iets wat ik dus kan doen als ik me verveel, want als ik me verveel ga ik op de laptop of t.v. kijken, wat ik dan dus de hele dag doe, dat is slecht voor m’n ogen en ik wil er wat aan doen, ik heb al op die anti-verveel tips gekeken, Maar er zat niet echt iets tussen wat je lekker kunt doen zonder in spanning en wat je hoeft betalen, en wat ik leuk vind, kunnen jullie me helpen?

Groetjes Marie :couplekiss_man_woman:

Breien, punniken, en al dat soort dingen?x’]
Koop een naaimachine?
Fotografie?

Sorry dan kan ik je niet helpen.
Al mijn hobby’s kosten geld.

Bladeren/dingen uit het bos/schelpen verzamelen… xd

dingen maken uit oude kleren, of spulletjes “oppimpen”

Bakken/koken?

Ik zat zelf er aan te denken om iets te doen met oude mode tijdschriften ik weet alleen niet wat…

Oh wacht ik weet nog iets dat gratis is: jezelf leren photoshoppen door middel van tutorials. Of HTML leren, is ook gratis.

Collages maken?

Dat is inderdaad wel wat, ik ben alleen bang dat ik er dan niks meer mee doe…

Dat hoeft toch ook niet? XD Haha.
Of maak zo’n stijlboek/weetikveelwatboek

Goed Idee dankje

Iemand nog andere ideeën want voor dat stijdboek ding moet ik wel toestemming hebben in welke ik mag knippen, en ik ben alleen thuis…

photoshop is idd een vet idee
en mijn hobby’s zijn allemaal best duur :x
errrrr gaaaaaa hardlopen? (’:

Maar ze wil toch juist niet voor de pc zitten, want daar gaan je oogjes van kapot ^^
Eeeuhm, boeken lezen, cryptogrammen leren oplossen, Nintendo spelen (is ook een soort van computer, maarja), je kleerkast opruimen, in kookboeken lezen (en proberen niet te kwijlen), iets bakken/koken, een instrument bespelen, iemand lastigvallen, knutselen met vingerverf (nostalgie…), enz. Ik had hetzelfde probleem als jou: altijd zoveel achter de pc zitten. Nu is het wel minder sinds ik een hondje heb =D

Okeej… En de Hobby’s die geld kosten? Wat zijn die?

YOOOGAA.
Is gezond en je bent er helemaal relax door.
En als het je echt interesseert en zo, ga je ook bewuster met je lichaam om en ga je ook gezonder gaan leven. Heb ik tenminste toch.

Is leuk :slightly_smiling_face: