Een nieuwe HBO/Universiteit studie (bachelor) na afronden hbo studie?

Hee!

Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe HBO (bachelor) studie zal gaan starten, nadat ik mijn huidige opleiding Bedrijfseconomie heb afgerond. Ik zou het heel fijn vinden als jullie mij advies zouden kunnen geven. Ik weet natuurlijk dat ik zelf de keuze moet maken, maar ik vind het altijd wel fijn om advies te krijgen.

Ik ben 4de jaars student Bedrijfseconomie (HBO), ik heb deze studie gekozen omdat ik economie en M&O gemakkelijke vakken vond, ik vond deze vakken toen ook leuk (misschien omdat ik ze makkelijk vond) en ik echt niet wist welke studie ik anders moest gaan doen. Ik ben nu 20 jaar (wordt 21 in mei).

Ik twijfel al lang of ik mijn studie wel zo leuk vind en vooral het beroep later. Ik vond eerlijk gezegd mijn stage best saai en van de vakken op school werd ik ook nooit enthousiast. Ik twijfel ook steeds meer of een kantoorbaan wel echt iets voor mij is.

Ik maak deze studie natuurlijk wel gewoon af. Wat ik hierna ga doen weet ik alleen nog niet zeker. Ik twijfel tussen de volgende opties:

→ Master op de universiteit op het gebied van Bedrijfseconomie (ik moet daarvoor een 7,5 gemiddeld staan, dit haal ik wel). Ik weet alleen niet of ik deze master wel zo leuk vind.
→ Nieuwe HBO opleiding: Docent Wiskunde (ik geef al een langere tijd bijles, dit vind ik heel erg leuk om te doen) Ik vond wiskunde altijd een van de leukste vakken op school.
→ Nieuwe HBO opleiding: Lerares basisonderwijs. Ik vind het erg leuk om te werken met kinderen, ik geef training en ik ben vorig jaar animator geweest op een camping in Nederland. Natuurlijk is dit heel anders dan lesgeven, maar omdat ik bijles geven ook erg leuk vindt lijkt mij dit zeker ook een optie.
→ Universitaire studie Academische Pabo (ALPO) Bij afronding van deze studie heb ik zowel de bachelor Onderwijskunde (WO) als de bachelor PABO