een nieuwe gitaar kopen

heey meiden,
ik had laatst een nieuwe gitaar besteld via internet van het merk: Rocktile,
Ik had hier geen recensies over kunnen vinden dus heb ik deze gewoon besteld,
wat blijkt,
het geluid heeft een zoemend effect, wat niet hoort, wat ook alleen weg gehaald kan worden door je gitaar naar een maker te brengen om deze te fixen,
dus in het kort,
Koop geen gitaren van rocktile, een nieuwe gitaar hoort gewoon goed geluid te hebben zonder dat je na de koop nog naar een reparateur moet,

iemand wel goede niet te dure merken?
xx

upp! Wel stom dat je dan nu weer een nieuwe moet kopen. Ik wil ook een goede niet zo dure gitaar kopen, dus ik kan ook wel wat tips gebruiken.

Ik zou gewoon naar een muziekwinkel gaan, daar vragen aan de verkopers voor informatie over de gitaars, zodat je zo aan een goede gitaar komt die bij jou past. Had ik ook gedaan. :slightly_smiling_face:

Ik ben ook naar een muziekwinkel gegaan.

Dat soort dingen moet je gewoon niet op internet bestellen tenzij je er echt verstand van hebt.

Ik ben inderdaad ook gewoon naar een muziekwinkel geweest om te vragen… Als er dan later iets met je gitaar is, kun je ook makkelijk weer terug gaan. Heb nu trouwens een gitaar van Ibanez, prima geluid en niet al te duur :slightly_smiling_face:.

ik wil van me gitaar af (’:

Persoonlijk vind ik Yamaha een heel goed merk… Maar het is best wel duur… Maar dan heb je wel wat?
En wat mensen hierboven zeggen, naar een muziekwinkel gaan. :3

Succes ermee!

Yamaha! :metal:
als je wilt dat die nog jaren meegaat kan je beter gelijk een duurdere kopen van betere kwaliteit (:

ik heb er nog een in de kelder staan die al 3 jaar niet gebruikt is :’)