Een nieuw mobieltje kiezen, help!

Ja ik heb een samsung gehad, helaas na 2 maanden in de wasmachine beland. Daarom loop ik nu al heel lang met een primitieve mobiel rond, nooit problemen mee gehad hoor, dat niet.
In die twee maanden was hij heel erg goed ja, van LG las ik veel over vastlopende mobieltjes, en de nokia die ik nu heb heeft een hele goede accu, dus dat is ook erg handig.
Bedankt voor je advies!

Ik zou voor de eerste gaan, die heeft m’n broer, echt een superding!

Dankje, ik heb nu van alledrie een positieve reactie, poeh, dan maak ik sowieso een goede keus, welke ik ook kies. Hoop ik.

En aan E kid, En dat is dus ook precies de reden dat ik twijfel over internet erop… Dat gebruik je toch niet veel op zo’n mobieltje lijkt me…
Maar misschien is het wel hartstikke handig als je weekend weg bent zonder internet ook ofzo. Of in de trein

Raar, want me stiefvader is 43 en hij heeft htc hd via studentenmobiel …

NEe ik zei niet dat het niet kon, ik wist het alleen niet zeker. Want je had “studentenacties”, zo noemden ze dat. Maar dan is dat ook voor niet-studerende mensen. Dat is handig omte weten, ik ging er van uit dat ik niet bij die doelgroep hoorde. :grinning:

edit: Uitzondering: Hi Studentenabonnement. Alleen studenten tussen de 18 en 28 jaar kunnen deze abonnementen aanvragen. Een kopie OV studentenjaarkaart is bij het Hi Studentenabonnement verplicht. :frowning_face: Dat is nou juist die actie die ik bedoelde.

Ohjah die ken ik wel want ik wou eerst ook een abbo met zo een hi actie.

ik zou voor de samsung gaan. toch het beste merk.