Een nieuw mobieltje kiezen, help!

* wijziging : Ik vraag het even anders, dan dat iedereen naar de plaatjes kijkt, wat het logischt is: wat zou jij nou het belangrijkste vinden: Wi-fi (gratis draadloos kunnen internetten), een mooi design of een hele goede camera (ik heb geen digitale camera en die van mijn ouders mag ik nooit lenen, voor op vakantie enzo)

Binnen 2 weken loopt mijn abo af en ik moet een nieuwe mobiel uitzoeken. nou twijfel ik tussen deze 3 (en bovenstaande 3 genoemde dingen, wat nou het meest belangrijke voor me zou zijn, ik weet het écht niet):

Nokia N86 (echt een suuuper goede camera, en nokia ik sowieso erg goed, maar niet echt mooi, heel dik)

http://www.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2008/08/nokia-n85.jpg

Samsung Jet (de mooiste, vind ik, maar niet zo’n goede camera)

http://beingdigital.nl/wp-content/uploads/2009/06/SamsungJet.jpg

Samsung Pixon (zit er tussen in qua camera en uiterlijk, maar heeft geen wi-fi, maar ik weet ook niet of ik dat nodig heb)

http://www.phonehouse.nl/media/photos/SAMM8800/Samsung-M8800-Pixon2.jpg

Kan iemand helpen!?
Belangrijke dingen zijn: accu, geluid, camera, mooi zijn, en niet vastlopen en dat soort dingen…
Dus heeft iemand ervaring met een van deze mobieltjes :slightly_smiling_face:? Of gewoon zeggen welke jullie zouden kiezen, ik ben namelijk echt al maaaaaanden dagenlang op internet reviews aan het lezen maar word er niet veel wijzer van. (al zijn er wel al heel veel afgevallen, had eerst een lijst met wel 10 mobieltjes).
Ik ga bijna op vakantie dus de tijd dringt nu ook echt.
Alvast bedankt!

Ik zou denk ik voor de 2e gaan. die 1e is te dik denk ik, dat vind ik ook niet mooi en wi-fi heb je toch niet echt nodig of wel ?

en die Samsung Jet heeft 5 megapixel. Dat is wel goed hoor.

Dankje, maar als ik de tweede heb heb ik juist wel Wi-Fi :wink:
Ik heb het niet per sé nodig, maar het is wel leuk om gratis t e kunnen internetten toch (A). Maar bedankt voor je reactie, jij vindt uiterlijk dus het belangrijkste?

haha jaa maar van binnen moet hij ook veel dingen hebben zegmaar.
ik ben ook opzoek naar een nieuwe mobiel.

de 2e vind ik er wel het leukst uit zien
alleen mischien voldoet die niet aan jou eisen, maar tegenwoordig zit er eigenlijk alles wel op een mobiel. :slightly_smiling_face:

Hoe duur zijn die mobieltjes? Ik zoek ook een nieuw mobieltje maar ik heb niet zo superveel geld xD

die 2e.

Ze zijn redelijk prijzig alledrie. Wil je ze met een abo? Want prepaid is niet te doen, 300- 500 euro.

Abonnementen zijn nu bij Vodafone het eerste jaar (van de twee) voor d ehelft van de prijs. Dus… nou ik kopier wel even aantekeningen die ik voor mezelf gemaakt heb eerder. gaat wat makkelijker. wel heel veel:

Nokia N86
Vodafone:
Toestel 109 euro (150 min/150sms WORDT 300 SMS MET GRATIS VERDUBBELAAR)
eerste 12 maanden 11,25 p/m, daarna 22,50 p/m. Geen aansluitkosten.
Toestel Gratis: Met internet: 20,75 en dan 32 p/m is gemiddeld 26,40 p/m
Toestel 89 euro: De eerste 12 mnd van ¤27.50 voor ¤13.75 p/mnd. Geen aansluitkosten.

Hi:
Toestel 100 euro + 25 euro aansluitkosten:
Eerste 12 maanden 22,50 volgende 12: 29,90 (=incl internet) is gemiddeld 26,20 p/m
350 smsjes

Samsung Pixon
Vodafone
Toestel 59 euro:
22,50 p/m 12 maanden 11,25
Of toestel gratis:
27,50 p/m , maar eerste 12 maanden 13,25
smsverdubbelaar: 2 euro per maand IS NU GRATIS
Internetbundel: 9,50 p/m erbij = toestel gratis

Hi
24,95 p/m toestel 49 euro + 25 aansluitkosten
19,95 p/m + (eerste 12 maanden) 2,50 daarna + 9,95 = incl internet.
toestel 19 euro + 25 euro aansluitkosten. 350 smsjes

Samsung Jet
Vodafone
Toestel 109 euro
22,50 p/m eerste 12 maanden 11,25 p/m
geen internet
wel internet: 9,95 per maand erbij, toestel gratis
300 smsjes

Hi
22,45 eerste 12 maanden, volgende 12 29,90 (= incl internet) toestel 69 euro
Geen internet: 25 euro per maand, toestel 100 euro + 25 aansluitkosten

En bedankt voor je reactie, de meeste gaan wel voor de tweede zie ik. Dis is ook echt als je alleen een foto ziet wel de beste optie ja. Maar geen van jullie heeft denk ik ervaring met een van deze mobieltjes.

UP

Nog iemand met een mening erover die mij kan helpen :slightly_smiling_face: ?

een vriend heeft die derde en die vind em heel fijn!

Nu je tog weer een telefoon gata kieyen abo 2jaar gok ik ?
Wil je dat niet liever een mobiel met qwerty ?
handig met internetten enzo ?
ik binnenkort Nokia n97 & Blackberry curve

Ja, querty heeft de derde iig wel, maar niet zo’n echt toetsenbord, dat verschijnt op het touchscreen, maar dat is genoeg voor mij. Die nokia vond ik inderdaad ook heel mooi, maar die was volgensmij ook erg duur en ook weer zo dik (heb nogal strakke broekzakken haha).
En dat internetten, gebruik je dat nou veel? achter een computer is veel lekkerder, dus daar twijfel ik ook echt heel erg over, of ik dat nou wel of niet moet nemen. Moeilijk…

Maar omdat er nu veel aboo acties yijn incl. internet
& als in terin of bus zit, schoolpauze what dan ook si het tg geweldig om ff op msn of ene leuke site te kunnen, je kan ook kijke op www.gsmweb.nl of www. studentenmobiel.nl daar heb je goedkoope abbo acties.

Werk nu bij een winkel die mobieltjes verkoopt.

Beste keuze; Samsung Jet.

Okee dankje daar heb ik wel wat aan, kun je ook zeggen waarom? Worden die andere wel is teruggestuurd ofzo met klachten?

Wat ik belangrijk vind is dat je er mee kan bellen en sms’en. Je weet wel, waar een mobiele telefoon voor gemaakt is.

Ja daar heb je wel gelijk in, die acties heb ik ook gezien ja! Wordt je toestel vaak gratis. MAar met wi-fi op je mobiel kun je internetten zonder dat je daarvoor in je abonnement betaalt dacht ik. Maar in de trein zit ik vaak genoeg (me dood te vervelen), dan is het zeker handig ja. Alleen zal je accu wel meteen leeg zijn dan. Zo heb je altijd weer wat.

Dat studentmobiel, ik kwam er niet uit of je dan moest bewijzen of je student bent ofzo, want dat duurt voor mij nog een jaartje :stuck_out_tongue:

Dat kan gelukkig elke mobiel, dat hoef ik gelukkig niet na te gaan. Ik heb nu ook een mobiel die alleen kan smsen en bellen, een nokia, nooooit problemen mee.
Maar ik wil dus en een digitale camera en een mobiel hebben, waarom niet gewoon in één dan. En ja als je dan die mobieltjes bekijkt dan zitten er nog zoveel andere leuke dingen op die je erbij kunt nemen, als je dan toch bezig bent. :stuck_out_tongue:

Ja oké dat is waar.
Wi-fi is handig, maar dan moet er wel veelvuldig gebruik van maken vind ik zelf.
Internetten doe ik zelf bijvoorbeeld liever gewoon op de computer.

Ik weet niet of je ervaring hebt met Samsung, maar ik ben over het algemeen erg te spreken over het merk :3