Een muur over in mijn kamer.

Heej allemaal!

Ik heb een muur over op mijn kamer, van ongeveer 3,5 bij 2.5 meter. Er staat ook nog een bed tegenaan, moet er soms nog tegenaan, maar voor de rest is hij leeg. De muur is helemaal wit, en ik wil hem ook wel wit houden, met nog wat anders erop.
Alleen ik kan niks verzinnen. Ik wil het liever niet zo druk hebben, en het kan ook niet zo diep zijn omdat mijn kamer klein is, maar voor de rest kan wel veel.
Hebben jullie nog ideeën :slightly_smiling_face: ??

misschien een paar van die muurstikkers? (of gwn een poster kan ook)

Maak een collage met allemaal foto’s of plaatjes die je inspireren en hang dat in een lijst? :slightly_smiling_face:

Je kan oude platen aan je muur hangen. (’:

Dankjulliewel!

Het zijn leuke ideeën, maar waar koop je die muurstickers? Ik heb er wel een paar gezien bij de ikea, maar die vond ik niet zo bij de rest van mijn kamer passen. Mijn muren zijn groen en blauw, en voor de rest is mijn kamer ongeveer elke kleur :slightly_smiling_face: .

of zo van de modefoto’s of gewoon leuke foto’s, da’s ook wel… leuk xD

collage met modefoto’s
memobord
klok
spiegel
poster
schilderij
foto op canvas
plank met plantjes ofzo
kastje met open vakjes waar je dingen in zet
ding om kaartjes op te hangen

Oké, nu is mijn inspiratie op!

Of schilder een mooie tekst op je muur die veel voor je betekend…

Dans je dan bij bijvoorbeeld: Dans de sterren van de hemel

OF

Music is my life

Of misschien uit een mooi liedje?

Foto’s, kaarten, dingen die je doen denken aan leuke herinneringen, grote poster, muurdecoratie, schilder zelf wat, laat vriendinnen er leuke teksten op schrijven, verf er een mooie zin op, enz.

Heej,
bedankt allemaal! Ik moet nu nog kiezen, want het kan niet te druk worden…

Misschien een mooie, sierlijke muurschildering?
Of wat ik van plan ben (een vriendin van mij heeft t ook, en tis echt gaaf): heel veel fotolijstjes van allerlij formaten ophangen (in een bepaald patroon, of gewoon random) en dan foto’s erin hangen! : D

Quotes zijn ook altijd leuk!

muurstickers kan je ook via internet kopen, gewoon bij google ‘muurstickers’ of ‘interieurstickers’ intypen. Wat je ook kan doen is magneetverf kopen (dat is doorzichtig) en dat verf je dan over je muur heen. Dan kan je dingen ophangen, maar als je het niet meer wilt altijd weer weghalen :grinning:

Allemaal oude fotolijstjes kopen en ophangen tegen de muur, niet recht naast elkaar, maar een beetje rommelig.
En dan kan je er gewoon mode foto’s indoen, of foto’s met vriendinnen.

Of je hangt LP platen tegen de muur, maar die vallen er wel heel snel af (ik spreek ut ervaring)

X

Wij hebben een winkeltje en daar hebben ze hele leuke plastic (roze of groene) bloemen die je op je muur kunt doen (het zijn een soort schroefjes met een magneetje erop en daar kun je dan dus die bloemen op plakken). Ze zijn echt superleuk en helemaal niet druk ofzo aangezien het er ong vijf in een doos zijn. Maar ik weet niet of ze ze nog ergens anders verkopen.
Of je laat er een Engelse spreuk op schrijven, maar ik denk dat je daar snel op uitgekeken bent, tenzij het echt je lijfspreuk is zegmaar.
Of zo’n poster van de Ikea, maar dan is je muur niet meer wit en wordt het al vrij druk.
Of fotolijstjes, als een soort collage ophangen op een gedeelte van de muur.
Of gewoon een collage :’).
Of iets van een schilderijtje.
Of je laat er iets leuks op schilderen, een simpel patroon.
Of je doet er inderdaad muurstickers op :’).
Of een magneetbord, waar je dus van alles op kan plakken en schrijven (ik heb het ook).
Of een plank waar je leuke dingen op zet (heb ik ook:’).
Of… even kijken, nu moet ik een afbeelding zoeken.
Ok, hier is ie:

http://i33.photobucket.com/albums/d73/Snorkmaiden_/collectivefour1.jpg

Dan niet zo’n enorm gevaarte, maar bijv. twee of één van die bovenste vierkantjes die je ziet hangen :’). En daar een leuk iets in zetten, een beeldje ofzeuwh.
Mmh… ik denk dat ik niet meer weet :’).

Heej,
Jullie hebben allemaal leuke ideeën :slightly_smiling_face: .
Ik ga vanmiddag denk ik even naar de xenos ofzo, want ik wil sowieso een plank en een spiegel, maar ik moet wel wat OP de plank zetten;).
Alleen ik heb nog wel wat ruimte over dan boven mijn bed, maar daar wil ik niks uitsteekbaars hebben:).

Ok, veel plezier & succes! Op je plank kan je een fotolijstje of een leuk beeldje oid zetten =).

Spiegels (l)
Posters… uit tijdschriften ofz
Hele collage.
Fotos met mooie fotolijstjes.
schilderij aan de muur,
memo
er zijn van allemaal leuke dingen

nou veel succes
op die plank kun je een leuke plant zetten
met van die stengels die dan helemaal naar onderen hangen ofz.
is ook leuk

Met heel grote letters je favo zin schrijven :grinning:

Of een prikbord (en als je de kleur van een prikbord niet mooi vindt, kan je het prikbord verven)
Of een collage of allerlei fotolijstjes

Nouja, je ziet maar. Ga je laten weten wat t wordt/is? :grinning:

xo