Een mobielkluns...

… dat ben ik.
Ik ben nogal onhandig qua mobieltjes etc., en dat bleek ook weer vandaag;
Ik heb gisteren dus een nieuw mobieltje (htc desire s) gekocht, met het laagste abonnement omdat dat gewoon het goedkoopst was, en het deels van mn eigen geld was. Dat betekent nogal weinig internet, en het bleek dat vandaag al mn internet van deze maand ‘op’ is :’). Ik heb wel veel op internet gezeten, maar ook niet overdreven veel … Nu mijn vraag dus: als je apps gebruikt, telt dat dan ook als internet? Gaat dat dan ook af van je internettegoed?
Als ik een duidelijk antwoord heb, mag er wel een slotje op dit topic.

Sommige apps maken inderdaad automatisch verbinding met internet. Enige wat je daar tegen kan doen - volgens mij - is je 3G verbinding uitzetten.

^ Ooh oké, maar hoe moet je die verbinding uitzetten?hehe

vaak bij instellingen, instellingen voor mobiel netwerk en dan moet je je pakketgegevens uitzetten. (Als deze aangevinkt staat moet je deze afvinken) Bij sommige moet je je Roaming uitzetten, maar die staat bij mij sowieso niet aan…

Hoop dat je t kan vinden :slightly_smiling_face:

Nog makkelijker is denk ik deze video :slightly_smiling_face:

Dankjulliewel, gelukt (:!

je moet gewoon internet af zetten:P ik heb ook htc maar 1 gb heel mijn mobiel draait op internet;) en thuis kun je wifi doen dus:)

Gegevensverbinding uitzetten (instellingen, draadloze netwerken, vinkje bij gegevensverbinding weghalen)

WARNING: Youtube kost een hell aan internet, alleen gebruiken bij wifi!