Een meisje dat alles had

Dit verhaal gaat over een meisje Paris die echt super populair is en rijk. Maar dan alles kwijtraakt…

Niet heel origineel maar zet je verhaal maar neer.

idd, een beetje een standaard onderwerp. Maar begin :wink:

begin :slightly_smiling_face:

“OMG,” gilt Larissa, “zei ze dat echt?” Ik geniet van alle aandacht.
“Ja, ze smeekte me zowat. Ik was even bang dat ze op haar knieën zou gaan”.
Ik zit samen met mijn 3 beste vriendinnen na te praten over Kaylee een meisje dat we vanmiddag hebben gedist.
Ik had haar gezien terwijl ze foundation op haar puist aan het smeren was en had er een foto van gemaakt.
Ik dreigde ze door de hele school op te hangen en ik hou me altijd aan me woord.
“Hoeveel heb je er al uitgeprint,” vraagt Chantal aan Eefje.
“Ik heb er nu bijna 200.”
“Maar nu moeten we nog beslissen wat we morgen aan trekken,” zeg ik terwijl ik naar mijn inloopkast loop.
Ik pak de afstandbediening en druk op een aantal knoppen.
Gelijk springen er een paar deuren en laatjes open.
“Ik dacht aan een witte broek van Chanel en een roze strapless jurkje ook van Chanel natuurlijk.
Daarbij dragen we een Louis Vuitton tas, het nieuwste model, en een diamanten ketting.
Het wordt morgen niet zo heel warm dus we doen onze Uggs aan. Nog vragen?” somde ik snel op terwijl ik alles van de rekken pak.
“Geweldig” zeggen mijn vriendinnen in koor.
“Ik moet nu naar huis. Tot morgen,” zegt Eefje.
“Ja wij gaan ook” zeggen Larissa en Chantal.
“Onze chauffeur is er. Tot morgen.” “Doeg”

Lijkt me leuk! (:
Volgens mij zijn er nu alleen maar van die rollenspellen, ik mis de gewone verhalen.

Als jullie het wat vinden post ik gwn elke dag 1 of 2 stukjes mis meer in de zomervakantie. Tips zijn altijd welkom!

misschien iets minder ik er in zetten dat wordt irritant na een tijdje

bijv ik was even bang veranderen in: even, was ik bang

De volgende ochtend gaat mijn wekker om 6 uur. Ik stap uit mijn bed en loop naar mijn badkamer.
Een halfuurtje later kom ik weer heerijk geurend naar shampoo en badschuim weer uit de douche. Snel föhn ik even mijn haren en trek mijn kleren aan. Ik pak de telefoon en bel de butler. “Ik kom over 15 minuten naar beneden, als ontbijt wil ik een bananenshake en een broodje gezond”
Als een half uur later mijn make-up en haar klaar is ga ik naar beneden. Mijn ontbijt staat al op tafel, snel eet ik het op.
Mijn chauffeur kan er elk moment zijn.
Ik pak mijn tas en loop alvast naar de gang. Daar zie ik de limo al, ik stap in en we halen Eefje, Chantal en Larissa op.
“Meiden we zijn nu een half uur vroeger dan de meeste mensen, zeg ik als iedereen zit, we hangen de foto’s door de hele school op. Eefje jij gaat met Larissa en ik ga met Chantal”
Ik verdeel de foto’s als de limo stopt en we stappen uit. “Wij doen de linker helft van de school en jullie de rechter, zeg ik, over 20 minuten spreken we af op de wc op de 3de verdieping”

@eierkoekje dank je voor de tip ik zal er op letten

sorry dat ik het zeg maar ik vind je schrijfstijl erg slecht :frowning_face:

dit is ook het eerste verhaal dat ik schrijf dus ik dacht ik probeer het gewoon en dit stukje had ik geschreven voor ik je tip las, dus ik ga er echt aan werken. Als iedereen me gwn tips geeft dan kan ik er een leuk verhaal van maken.

ooh okee :slightly_smiling_face:

verder dan :slightly_smiling_face:

Het is “chauffeur”, niet “chaffeur”. Ik zou ook op je interpunctie letten, dat is wel zo belangrijk om een verhaal lekker te kunnen lezen!

dank je

20 minuten later staan we met zijn allen in de wc.
“Heeft iemand jullie betrapt?” vraagt Eefje. Geen van ons was betrapt. “En nu wachten op het resultaat,” zeg ik.
Dan horen we een schreeuw beneden. Snel lopen we naar beneden en zien daar Kaylee staan met tranen in haar ogen. “High five!,” roepen we.
Kaylee begint de foto’s van de muren te scheuren maar dat heeft niet veel zin ze hangen door het hele gebouw.
De school stroomt vol, alle mensen zien het en wijzen en lachen. Een paar vriendinnen van Kaylee proberen haar te troosten. Lachend lopen we naar ons lokaal.

Leuk! Ik volg.

UP!

Na de schooldag zaten we met z’n vieren in de auto.
“Zullen we nog naar het winkelcentrum gaan?” vraagt Chantal.
“Ja leuk” antwoorden wij.
Even later stoppen we bij de ingang. “Kom ons maar over 3 uur ophalen” zeg ik tegen de chauffeur.
“Kijk Kaylee is er ook, ze rekend net een nieuwe broek van gucci af” merkt Eefje op.
“Ik heb ook opeens heel veel zin om naar die winkel te gaan” zegt Larissa
“Ja, goed idee” zeg ik.
“Heey Kaylee, lekker aan het shoppen.” zegt Larissa. “Weet je wat ik in de Cosmo heb gelezen, dat die broek zoooo uit is”
Kaylee haar vriendin trekt haar snel weg “High five” roepen we.
“Nu kunnen we lekker shoppen zonder puistige nerds”

“Kijk dit topje is die niet schattig” zegt Eefje.
“Ja, die is echt super.
Aaah kijk dit rokje die zou echt super staan met dat topje. Dan hebben we gelijk een outfit voor morgen nog schoenen erbij en klaar” zegt Chantal.
“Daar is een leuke schoenenwinkel, laten we even kijken.” Zeg ik.
Even later lopen we de winkel uit met allemaal 5 paar nieuwe schoenen. “Hebben we nog tijd voor een smoothie, denk je?” “Ja vast wel.”
10 minuten later stappen we de limo in met allemaal een aardbeien smoothie. “Hee blijven jullie vanavond logeren?” vraag ik.
“Eeehm nee sorry ik kan niet, vanavond komt een belangrijk iemand op bezoek en ik moet daar bij zijn ofzo” zegt Eefje.
“Dan komen wij ook niet, anders is het niet leuk voor Eefje,” Zeggen Chantal en Larissa.
“Okee misschien morgen dan, morgen kom ik jullie weer de normale tijd ophalen” “
Tot morgen”