Een man met een gebruiksaanwijzing

Hey lieve meiden,

Ik heb jullie hulp nodig.
Ik ben ongeveer 4 maanden met een jongen aan het date en we vinden elkaar leuk.
Vorige week heb ik met over gehad om het officieel te maken, hij vertelde dat hij niet wilde omdat hij er niet klaar voor was (ik dacht al dat het vanwege vakantie was), maar me wel wilt blijven zien en blijven appen. Daarbij vertelde hij ook dat hij me niet kwijt wilt en met vakantie vrijgezel wilt zijn en het vrijgezellen leven ook leuk vind om met ook andere meiden te kunnen flirten. Nu week later; we appen maar hij reageert 6 uur later pas, stuurt me wel hartjes, schatje, lieverd. Hij laat me van binnen wel voelen dat hij om me geeft en me niet kwijt wilt, maar als je iemand echt leuk vind, wat maakt dan de vakantie uit? Ik heb al lange tijden tegen mezelf gezegd, hij is het helemaal voor mij waar ik zeker oud mee kan worden. En ben ook gek op hem… Ik zit nu momenteel met mezelf in de knoop omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Wil hem ook niet laten merken dat ik het erg vind dat hij 6 uur niet op me reageert. Wat vinden jullie ervan? Help me…

Ehm sorry, whut? Hij wil jou niet kwijt, maar hij wil wel vrijgezel zijn op vakantie? Deze gozer probeert gewoon van twee walletjes te eten, wat niks te maken heeft met er niet klaar voor zijn. Ik zou hem confronteren, maar me hoe dan ook niet aan het lijntje laten houden tijdens zijn vakantie.

Je verdient iemand die echt voor je gaat!

Dat is dus juist het probleem, hoe moet ik hem hier mee confronteren. Woensdag heb ik mijn diploma uitreiking MBO en vroeg of hij mee ging maar dat wist ik nog niet… Hij woont niet bij me in de buurt, en donderdagavond vertrekt hij op vakantie. dus zou hem alleen woensdag zien. En als hij terug komt week erna ga ik…

Maar hoe kan ik hem het beste confronteren en wat moet ik zeggen?

Dat is geen gebruiksaanwijzing, dat is voor hem alleen maar leuk als het hem uitkomt.

Ik vind dit echt een slechte smoes. Zoals hierboven al is gezegd, ik heb ook het idee dat hij van twee walletjes probeert te snoepen. Dat hij jou wel leuk vindt, maar andere meisjes ook.

Als zo iemand echt dol op je is, zou die vakantie niks uitmaken. Ikzelf was ook al bijna 4 maanden aan het daten met iemand die nog naar lloret zou gaan. Ik was juist degene die iets had van dat t niks werd door die vakantie, en hij was degene die zei wat boeit die vakantie, mijn keus staat allang vast.

Ik zou er nog eens goed over nadenken dus, en hem zeker confronteren :wink:

Hoe kan ik hem hier het beste mee confronteren?
Hij is 20 ik 18, ik had gedacht dat zo iemand wel verstand zou hebben.
Toen ik bij hem was had ik al duidelijk gezegt, of we nu bezig zijn of we hebben een relatie, aan de beide kanten kun je niet met een meisje flirten of kussen, want je bent met iemand bezig 4 maanden en hebt er bijna een relatie mee.
Toen vroeg ik hem wat nou als je op vakantie bent en een meisje ben je mee aan het flirten en wilt meer wat doe je dan? denk je dan ohnee dat kan ik niet doen want ik heb er thuis eentje zitten of denk je ja boeie. Hij vertelde dat hij zich dan makkelijk in kon houden en niks met haar deed…

en daarbij vertelde hij dat hij even moest uitvogelen wat hij nu echt wilt.
Terwijl ik gewoon zeker weet dat hij me leuk vind;
Stelde me vrij snel voor aan zijn vrienden
Nam mij mee om samen met zijn ouders te bowlen

Idd, lijkt wel alsof hij je bot gezegd gewoon gebruikt.

Jij verdient iemand die de volle 100 procent voor jou gaat.

Gewoon zeggen. Hij mag gerust weten dat jij niet achter hem aan rent als een hondje.

ik snap heel goed wat je bedoeld. even echt een confronterende vraag: weet je zeker dat hij niks met een meisje gedaan heeft de afgelopen 4 maanden? heeft hij zich volledig op jou gestort? of was het toch een beetje half half als je er nu op terugdenkt? denk hier heel goed over na en je hebt je antwoord of hij echt is wat je wilt en of hij het echt waard is. ik snap dat dit heel moeilijk is en dat je het liefst gewoon bij hem wil zijn en van hem wil houden, maar hij moet het wel echt waard zijn

Misschien had hij die vakantie al gepland voordat hij met jou ‘‘had’’ ofzo. Maar dan nog, wat een kutreden. Ik zou je echt niet laten gebruiken door hem.

Als hij jou echt wil komt hij er op vakantie achter dat hij geen behoefte heeft om dingen te doen met andere meisjes. Ik denk dat hij het idee van een vriendin hebben op vakantie nú nogal benauwend vindt, vooral omdat hij de vakantie waarschijnlijk geboekt heeft met idee dat hij single zou zijn.

Dit. Ik vind het ook wel een beetje naïef, maar dat zal wel komen door de roze wolk.

:hammer:

weetje, ik heb het met hem besproken…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hij werd eerste instantie boos op me. Daaarna biedde hij zijn excuses aan en begreep me. [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Als ik terug kijk naar de afgelopen 4 maanden, kan ik wel zeggen dat hij zijn best voor mij heeft gedaan.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Hij heeft inderdaad zijn vakantie geboekt voordat hij me leerde kennen.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]Vinden jullie dat ik gewoon met hem contact moet blijven houden of contact verbreken?

Ik zou zeggen dat hij kan kiezen. Of een relatie met jou of je hoeft hem niet meer. Als jij hem nog wil tenminste…

Aanstaande Woensdag heb ik diploma uitreiking van school. Hij wist al een aantal weken geleden dat ik dat had en vroeg hem direct of hij mee wilde. Daar reageerde hij heel enthousiast op en ging kijken of hij kon.
Nou vroeg ik hem maandag of hij mee ging en reageerde dat hij niet kon.
Hij ging naar een vriend want gaat op vakantie, terwijl ik donderdag bij hem was en dat hij vertelde dat hij pas vrijdagochtend vertrek. Dus dan zou hij 2 nachten bij zijn vriend slapen? Voor mij is het graag of niet en als je me echt leuk vind, zou je me nog willen zien voordat je op vakantie gaat. Vinden jullie dat ik het hem nu moet laten voelen en hem nu maar ook rot moet behandelen? Half reageren, niks liefs meer zeggen, als je ergens mee zit niet meer vertellen?
En als hij terug komt van vakantie, week erna ga ik. Als hij dan wilt afspreken, vinden jullie dan dat ik dat moet doen? Wat denken dat nu het beste is wat ik kan doen??.

Ik heb hem de keuze ook voorgelegd om mij kwijt te raken of bij mij blijven en wat krijgen, maar daar wilde hij geen antwoord opgeven omdat het te zwart wit was. Maar hij wilde me totaal niet kwijt.

Hij mag nog zo leuk zijn, maar het moet van 2 kanten komen. Je moet iemand hebben zónder gebruiksaanwijzing