een maand samen.

Gewoon een lief smsje dat jullie 1 maand samen zijn ^^

-

Wij ‘vieren’ het niet in de zin van cadeautjes geven enzo, maar het is wel elke maand even van: ‘oja, weer een maand erbij’ :wink:
En mn vriendje belt me altijd om 12 uur 's nachts en dan zegt hij: ‘happy birthday to us’ Hahaha (wij spreken onderling engels, vandaar de zin in het engels dus)

Wouw is dat nog steeds zo? één maand is nog niets! haha.
Maar toen ik mijn eerste vriendje had, had hij voor mij een kettinkje gekocht en oorbellen (toen maakte ik het dezelfde dag nog uit en moest hij het terug brengen maar dat terzijde :grinning:)
Vind het persoonlijk een beetje overdreven gedoe (wat betreft cadeautjes en speciale dingen) alhoewel een dagje naar de bioscoop ofzo natuurlijk geen kwaad kan, maar ik ga er van uit dat je dat soort dingen als stelletje sowieso wel doet.

40 maanden is juist leuk! 40 is het symbolische getal voor ‘héél lang’

Ik vind het ook nogal overdreven om elke maand te gaan vieren… Gewoon een sms’je sturen van dat jullie een maand hebben,

wel kleinig heid geven wel met 1 jaar 2 enzo
en met iets leuks te doen.

Wat gek dat niemand het hier bijzonder vindt haha.
Ik ben wel voor dat soort sentimentele dingen. Mijn vriend had een heel mooi kettinkje gekocht, maar dat kwam ook doordat het kerst was hahaha. Verder hebben we het oook niet echt gevierd ofzo.
Maar 't is niet verplicht ofzo haha.

Ik gaf mijn vriend een doosje met petit fourtjes. Geen groots dramatisch meeslepend kado. Lijkt me niet nodig.

Ik vind dat je iets moet doen dat je graag doet! Allez je moet ook niet niks doen e allez, jullie houden al een maandje van elkaar en dat is ni veel e maar ook ni niks dus probeer er iets van te maken dat jullie niet zullen vergeten :smiling_face_with_three_hearts:

Oud topic, slotje