Eén maand geen kleding kopen, who's in?

Hoi meiden!

Ik merk aan mezelf dat ik veel vaker ‘even’ kleren koop dan dat ik ze echt nodig heb.
Omdat de dure decembermaand in aantocht is, heb ik besloten dat ik een maand geen kleding meer mag kopen. Wellicht zijn er meiden die mee willen doen met deze challenge…?

Startdatum: 25 oktober
Einddatum: 25 november

• als er echt iets kapot gaat wat je wel nodig hebt (zoals een panty), kun je die natuurlijk gewoon kopen, maar verder is het de bedoeling om geld te besparen door helemaal geen kleding te kopen!

Geen kleding = dus ook geen schoenen, sieraden etc.!

Mochten jullie mee willen doen, kunnen we elkaar op de hoogte houden in dit topic. :slightly_smiling_face:

Wie er op dit moment meedoen:

Ik doe mee! We doen het gewoon. Ik heb hier wel eens vaker over nagedacht maar altijd had ik zoiets van ‘nah’. Maar nu mag ik sowieso niets meer van mezelf kopen tot ik weer salaris krijg (de 19e november). Dus die paar dagen moeten wel lukken! :smiley:

Ik wil wel mee doen, alleen begin ik liever nu al dan pas 25 oktober :stuck_out_tongue:

Ja, dat heb ik ook trouwens! :slight_smile:

Haha, ik kies voor de 25e omdat dat de dag is waarop veel mensen loon krijgen. Op die manier heb je dus een volle maand waarop je dat salaris niet uit mag geven aan kleding.
Maar op zich kunnen mensen natuurlijk ook hun eigen data kiezen!

Wat vinden jullie dat er allemaal onder kleding valt, trouwens? Ook schoenen, jassen, accessoires, tassen, sjaals etc?

Oh ja, dat is wel een goede.
Ik vind inderdaad alles wat jij noemt meetellen!
Als we het doen… dan maar meteen goed!

ik wil wel meedoen, maar heb die doorzettingsvermogen helaas niet. wens de andere wel heel veel succes!

ik doe ook mee! leuk bedacht

Oh leuke challenge! Ik heb al een keer meegedaan en heb het toen super goed volgehouden :grinning: Dus deze keer gaat het me ook lukken :grinning:

Ben ik de enige die makkelijk een of meerdere maanden geen kleding koopt :$?
En ik dacht laatst nog dat ik te veel kleding kocht xd

Ik dacht hetzelfde. :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik koop wat nieuws als het een nieuw seizoen wordt en ik denk “hé ik heb eigelijk niks” maar verder niet, dus ik kan makkelijk een maand of 6 zonder nieuwe kleding.

wtf did I just read xD…?!

Niet op reageren alsjeblieft.

Ik wil dit best graag doen, maar ik twijfel heel erg. Wil namelijk wel herfst/winterkleding inslaan, maar nu is niet het moment, omdat ik dus veel dingen los koop en daar veel te veel geld aan uitgeef.

Ik doe ook mee, ik heb er best wel moeite mee om een tijd geen kleding te kopen… Maar ik sta te vaak voor mijn kast, bijna in tranen uitbarstend dat ik het zo zonde vind, omdat ik zooooveel geld had kunnen besparen op kleding die ik niet ‘superleuk’ vind…

Schaam me een beetje voor mijn kledingkast, ik heb veel te veel

Ja ik doe mee. Het ging een tijd goed maar nu bestel ik ineens weer constant kleding :’) En ik heb niks nodig. Ja een winterjas maar die koop ik dan wel voor de 25e haha!

Ik ben al twee weken bezig! :grinning: Wil het liefst ook doorzetten tot eind november, zodat ik tijdens Black Friday wat kan inslaan. :flushed:

Ik doe mee… dan koop ik wel even snel een sjaal hoor haha

I’M INNNN! maar als ik een hele goeie winterjas tegen kom dan moet ik toch wel een overweging maken ;p