Een lijn of verschillende producten?

Haha, ik weet niet of jullie de titel snappen. Maar ik vroeg me af of jullie zeg maar 1 gezichtsverzorgingslijn hebben (bijv. Nivea young of Seaweed van The Body Shop etc), en daar dan de toner, nachtcreme, dagcreme, scrub, masker… de hele set en zo hebben, of dat je liever de (voor jou) fijnste/beste producten van elk merk hebt (bijv tonic van Garnier en dan weer nachtcreme van Dove en srub van Nivea enz.) . Ik heb namelijk ergens gehoord dat het beter is om gewoon de hele set te kopen, want de ingredienten er in versterken elkaar of zo? Ook staat het op de achterkanten van die producten, van ‘gebruik blablabla in combinatie met de blablabla-lijn voor optimaal effect’.

Dus, wat hebben jullie het liefst?

dat is bullshit dat is gewoon marketing van een merk.
je kan prima verschillende producten gebruiken.

Maakt niet uit hoor, je kan gewoon verschillende producten gebruiken, is inderdaad gewoon marketing, dat mensen dát ook maar gaan kopen.

ik heb wel hetzelfde merk gezichtsproducten (dagcreme, tonic, reinigingsmelk), nivea, maar daar let ik echt niet op bij douchegel, bodylotion, maskers etc.

Ik gebruik ook wel andere producten bijv tegen puistjes of 1 keer per week een scrub en reinigingsgel van een ander merk of in de winter bijv. een andere dagcreme, bij mij voelt dat juist beter dan steeds dezelfde producten.

ik gebruik elke keer weer wat anders, heb wel een keer de hele lijn van nivea young gebruikt.

mij maakt het niet uit,
zo heb ik bv met shampoo enzo
kiwi shine van zwartskofp (zoiets haha)
en dan conditioner bruin haar van john frida :blush:

en zo is het ook met me gezicht, :slightly_smiling_face:

Ik gebruik verschillende dingen, maakt ook niet uit hoor. En 't is idd alleen maar voor marketing.

trouwens, als de geur me aanstaat wil ik best nog 1 of 2 producten ergens van halen :grinning:

Ik geloof best dat het een marketingstrategie is maar aan de andere kant kan het best zo zijn dat verschillende producten van 1 lijn juist de werking van een product versterkt… Maargoed, misschien ben ik al gehersenspoeld :stuck_out_tongue:

Ik gebruik Lancaster en Vichy. 1 lijn van de merken. Met scrubs wissel ik af.

Ik gebruik allemaal merken, qua huidverzorging, haarverzorging en make-up enzo :stuck_out_tongue:

Verschillende producten.
Maar ik zie nu dat ik best wel veel van Nivea heb :’)