Een lichtere kleurspoeling?

Een vraagje; als ik met mijn rossige donkerblonde haar een lichtere kleurspoeling gebruik met een assige ondertoon, word mijn haar dan minder rossig?
Ik weet dat je je haar niet lichter kunt maken met kleurspoeling, maar ik vraag me wel af of je van ondertoon kunt veranderen.

Je kunt er beter een toner indoen, die haalt het gele/rossige uit je haar. Dan word het asblond. Als je er een lichte kleurspoeling in doet word het oranje, geloof me haha

Ah oei haha, ma ik wil zeker niet lichter gaan. Gewoon donkerblond blijven, maar wat is een toner juist?

De ondertoon zal altijf blijven, maar hij kan wel minder opvallen. Probeer eens zilvershampoo. Toen ik mijn haren oranje had (ze moesten blond) heeft dat ook de rood/oranje gloed eruit gehaald en toen waren ze meer blond. :slightly_smiling_face: Dat helpt wel.

Je kan niet gewoon met een kleurspoeling lichter gaan. Dat kan niet.
Wat je wel kan doen, is van John Frieda Go Blonder spray in de puntjes spuiten. Dat ligt het haar geleidelijk een beetje op.

je kunt je haar niet lichter maken door een kleurspoeling, want wel misschien kan helpen is een gewone haarverf.

Ja, maar als je het zo bekijkt, is een kleurspoeling ook niet goed voor je haar. Niks is eigenlijk goed voor je haar van zulk spul, maar er is wel minder schadelijk spul.

Die van John Frieda is niet zo schadelijk. Hij licht maar heel lichtjes en geleidelijk op, dus er zit weinig spul in wat dat oplicht.