Een leuke yell

Weet iemand een leuke yell voor hockey? Kort maar krachtig? Het nieuwe seizoen is net begonnen en we zijn allemaal inspiratieloos. Graag iets wat het hele team tegelijk schreeuwt want als 1 iemand (of 2) iets moet schreeuwen en het team daarna samen, lukt dat niet want dan moet iedereen lachen omdat ze zich altijd verspreken of hun stem overslaat.
Iemand leuke ideeen?

YEL YEL YEL WE WINNEN WEL - Dat is een veelgebruikte

Banaan Banaan Banaan, we gaan er tegen aan citroen citroen citroen, we worden kampioen, HEEE! - Deze word ook wel vaak gebruikt

H-o-c-k-e-y (iekrek) Hockey, hockey echt te gek! :’)

H-o-c-k-e-y (griekse ij) Hockey, is de sport voor mij!

Weeeeet ik veel.

Yell Yell Yell,

Wij winnen wel!

Jeeeh!!! :’)

Die rijmpjes vind ik eerlijk gezegt niet zo professioneel overkomens[/s]
Ik zit zelf op volleybal en wij doen vaak iets van ‘Heéé…(bij elkaar komen, handen enz)… en dan een pakkend woord!’ Het C-team heeft Heeé defense. Dat staat voor verdediging. Deze yell is vast niet wat je zoekt, maar misschien kan je nu wel een richting op denken?

-

Yell yell yell, we winnen lekker wel.
Ook al winnen we niet,
We hebben geen verdriet. Yay.

toen ik op hockey zat, vond ik die rijmpjes altijd heel triest no offence
we hadden een tijdje dat de aanvoerder riep: 'wat gaan we doen?"
en de rest riep daarna: WINNEN!

en dat vind ik dan wel gaan :stuck_out_tongue:

Ik vind deze wel echt heel leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wij roepen altijd iets van ‘Heeeee *verenigingsnaam*!’ en dan tegelijk armen omhoog gooien en high 5’en.

met volleybal komen we altijd bij elkaar en roepen we slechts 1 woord. wij riepen iets dat strijd en kracht betekende. fuego ofzo. Gewoon steeds even bij elkaar en dan de yel :’) weet niet hoe dat bij hockey werkt, maar die rijmpjes vind ik altijd stom

een voor allen en allen voor een, hiep hoi hiep hoi hiep hoi