Een leuke moeder-dochter activiteit?

Het zit zo, volgende week zaterdag hebben de mannen uit mijn familie een ooms-en-neven-dag. Dan gaan ze met zijn allen naar een wedstrijd van Ajax en de kroeg in in Amsterdam etc. Dan ben ik dus alleen met mijn moeder, en ik zei dus van: “Wij kunnen ook wel iets leuks doen.”
Zegt ze: “Bedenk maar wat.”
Dus… heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt (:

xoxo

Shoppen ?

Wat leuk! Ik weet niet wat het budget is, maar misschien kunnen jullie naar de sauna gaan ofzo? :slightly_smiling_face: je hebt vaak van die speciale moeder/dochter-aanbiedingen, met lekkere massages enzo. Tsja, en verder vind ik het ook altijd erg leuk om samen te gaan shoppen, en 's avonds ergens wat te gaan eten en/of naar de bios ofzo.

Bioscoop, een leuke romatische film?

Hmmmm, misschien naar iets van een beautysalon ofzo? Beetje meisjesdingen doen, als je daar van houdt natuurlijk. Ik weet niet precies waar jullie interesses liggen, maar stel dat jullie bijv. een beetje artistieke familie zijn kun je ook een dagje naar een museum? Daarna lekker uit eten, zoiets? Of een leuke workshop volgen ofzo?

Bedankt voor de reacties! Ja ik stelde voor om naar Corpus te gaan, want dat zouden we altijd nog een keer doen, en daarna uit eten in Leiden, vond ze ook wel een goed idee. Of de film. Nou goed, ik zie wel. (:

Corpus is heel leuk!

Ga samen zumba volgen…

Een leuke workshop? Je hebt ze op allerlei gebieden: sport, dansen, koken/bakken, creativiteit, fotografie etc. Lijkt mij wel heel erg leuk :slightly_smiling_face:

wellnesscentrum! Gaan wij doen:)

Shoppennnnnn!

Winkelen of een verwendagje nemen bij een welnesscentrum

Doen, echt waar!
Dat is zó ontzettend leuk!
Het is een museum, maar dat idee heb je helemaal niet. Het is zo interessant en tegelijkertijd heel leuk.
Zeker een goed idee om met zn 2en te doen. En als je daarna uit eten/naar de film gaat, heb je zeker wel een leuk dagje!
Tip: wel van te voren reserveren, het kan daar druk zijn en dan moet je heel lang wachten voor je er in kunt. :wink:

Mijn moeder zou nooit met me meegaan anar een wellnesscentrum denk ik =
Of de bioscoop, of ‘gezellig shoppen’ want je moet wel een doel hebben.
Is ze gewoon het type niet voor, vind ik best wel jammer eigenlijk.

Shoppen?
maar dan in een andere stad ofzo
toen mijn moeder jarig was vorig jaar, had ik zo’n bonboekje voor haar gekocht van de hema
Naar een chocolade makerij/proeverij
alleen het is te ver weg (om chocolade te maken)

vraag wat zij leuk vind.
bedenk wat jij leuk vind.

en ga kijken wat voor dingen je kan doen.
Je kan naar een winkel gaan om je eigen zeep te maken of andere workshops
blablabla.

Naar een musical gaan!!
zo’n grote in amsterdam of rotterdam of ergens
dat is echt mega leuk om met je moeder te doen. Doe ik altijd met mijn oma!
en met mijn moeder ga ik elk jaar een weekend naar een grote stad x] vorig jaar parijs, dit jaar londen!

gatverdamme, musicals.

-ik vind tasjesmuseum wel leuk.
of shoppen in een andere stad.

http://www.sanadome.nl/hotel-arrangementen/last-minutes/

Zo’n lastminute is echt helemaal niet duur en het hotel is prachtig!
En je kan heerlijk twee dagen relaxen in het sanadome!
+ nijmegen is een hele leuke stad (ook om even wat te gaan eten)

Heb het in de vakantie met mijn vriendinnen gedaan en was erg geslaagd!