Een leuke jongen vinden

Heej dames, misschien een beetje rare vraag maar ik denk dat er wel meer meiden mee zitten…
Mijn vraag is namelijk, hoe je aan een vriendje kunt komen ?
Ja Oké, meestal gaat het vanzelf, als je een jongen kent en jullie beginnen elkaar leuk te vinden, maar wat nou als je helemaal niet zo veel sociale contacten hebt, of als je maar weinig jongens kent, en heel veel meisjes, of dat je bijvoorbeeld op een hele kleine school zit ?
Dan is het meestal heel lastig om een jongen te vinden, waar je als meisje zijnde ook nog is iets voor zou kunnen voelen.
Ik weet ook dat je naar een sportclub, buurthuis enzoo kunt gaan EN dat je nooit op zoek moet zijn, maar ik wil nou éénmal best graag een leuke jongen om me heen hebben, omdat ik best een leeg gevoel heb in mijn leven, en ik er nu na 15 jaar leven best wel is aan toe ben om te voelen hoe het is dat er een jongen is die om jou geeft.
Iemand tips ? Ervaring ? Of wat dan ook, POST HET !!

Groetjessss

upje

Hmm, mijn exen kwam ik tegen op school of in de supermarkt :’)
Maar loopt er echt niks op school rond?
Je kan ook naar het centrum gaan en daar een beetje kijken.
Kijk of de jongens hyves hebben en dan toevoegen maar.
En een beetje uitgaan/stappen? Of een klein cafetje opzoeken, waar je wel met 15 jaar in mag. =)

Is er niks (skateparkjes, chillplek whatever) in de buurt waar veel jongeren komen??
Misschien bij een supermarkt oid langsgaan, en daar misschien gaan werken?
Uuhm f denken (a)
Nee sorry, ben hier niet goed in!

Ik heb nou ook niet heel veel contact met jongens ofzo, maar heb toch een vriendje.
Het komt allemaal vanzelf, maar als je het gaat forceren zou het wel eens lang kunnen duren.

Als je erop gaat zitten wachten komen ze sowieso niet. Meestal gebeurt er pas iets als je het hele idee loslaat en er gewoon niet meer mee bezig bent.

Op school, werk, uitgaan, via-via. Gewoon je contacten netwerk wat uitbreiden en dan stuit je vast een keer op een leuke jongen :]

Ze zeggen toch dat als je gaat zoeken, je die juist niet vindt?

Maar wat hierboven al is gezegd :slightly_smiling_face:

dat heb ik nu al 3 keer gehoord op anderhalve week tijd…
Dus eh, stoppen met zoeken ;d

Precies, dat komt vanzelf!!

-

precies ja, ik ben nu 16 en heb ook nog nooit een vriend gehad, maar ik ga er ook niet echt naar op zoek, komt vanzelf wel!

echt helpen kan ik je niet,
dus zie dit maar als een upje!

Dit klinkt echt zo desprate xDDDDDDDDDDDDDD Ik lag plat toen ik dit las. Ik bedoel, like hallo? Alsof je even gaat denken van ‘Hmm, zal ik vandaag mijn vriendje in de supermarkt vinden of op school?’ . Zo iets komt toch gewoon.
Ik ben 15 en zit toch ook niet te zeuren waar ik mijn vriend ga zoeken? Oké ik wil er wel eentje maar ik wacht toch tot ik iemand tegen kom die mij echt verliefd maakt. Die ik misschien nu heb gevonden maar big deal hoe ik hem heb gevonden. Hoe het voor mij werkte hoeft niet voor jou te werken dus wacht af ofzo.

en wat duCOQUELICOT zei klopt helemaal. Ik gaf de hoop op en boem daar was hij. Nu gaan we daten =D

15 jaar en op zoek naar een jongen? Dat is echt wanhopig. Als je nou 20 bent en nog steeds nooit een relatie hebt gehad kan ik het nog begrijpen, maar dit? Nee.

Amen. Zo is het ook bij mij gegaan.
De enige tactiek die werkt!

wachten-

nja, doe gewoon je ding.
met vrienden leuke dingen doen. blijf iig niet stil op je kamer zitten.
leef gewoon !
en geloof me dan komt het van zelf.
ga er niet op wachten!
Xx

gewoon sociaal doen. ga niet als een aasgier op zoek naar een leuke jongen want dan lukt het toch niet. ga gewoon naar plekken waar veel jongeren komen of ga een gemengde sport of whatever doen. of ga af en toe op school om met andere mensen dan gewoonlijk. dan leer je vanzelf wel mensen bijkennen en krijg je wat meer sociale contacten. en wie weet, op een dag, zit er iets voor jou tussen :wink: