een leuke jongen heeeelp

Heey meiden,
Ik ken een leuke jongen van werk
Maar ik praat eigenlijk nooit met hem heb hem wel op social media
Maar ik wil een move maken, maar weet gewoon niet hoe ik het niet verknal
En wil graag weten wat die van mij vind zonder het te vragen gelijk

Dus wie kan me helpen hihi

Xxx

Ik durf hier niet serieus op in te gaan met al die trollen.

Eh… ? Vraag of hij eens iets met je wilt doen XD?

!!!
bij geen een topic wat nu geopend wordt

Doe geen moeite, is ook een troll.

vraag of hij iets leuks wil doen?

ik heb het vage vermoeden dat dit wel serieus is bedoeld…

Nee ikmeen het serieus

Ik word ookgek van al die spam om niks

Word je weer eens niet serious genomen fijn

vraag je vriendinen…
die nemen je dan misschien wel serieus :wink:

Ik denkt dat t komt omdat dit je eerste berichten zijn en dat terwijl er trolls actief zijn. Erg jammer als t serieus is, maar is niet gek dat dat gedacht wordt.

Ik zou als je verder nooit met hem praat eerst eens beginnen over het werk en vanuit daar zie je dan vanzelf wel hoe het loopt toch :slightly_smiling_face:

Ze is lid sinds een kwartier…

Ik heb een ander acount maar wou zeg maar daa dit niet mee zeggen en nu lijkt het dus zo echt top, doe dit nog eens een keer pfff

praat tegen hem, tadaa, je hebt een gesprek.

Weetje laat maar zo te zien kan ik niet eens serieus genomen worden tewijl dat wel gewoon zou moeten,

Er zijn nog altijd mensen die wel serieus reageren, maar goed lees daar vooral overheen. Vind je het dan gek dat je niet serieus genomen wordt…

Sommige mensen kunnen hier echt achterlijk reageren. Iedereen die nieuw is hier is tegenwoordig een troll.

Maar probeer gewoon een rustig gesprekje met hem te beginnen, is niet zo heel moeilijk toch? Heb je jezelf al een keer voorgesteld aan hem?

Nee, niet iedereen die nieuw is word als een troll gezien, maar wel nu, omdat er nu nogal een aantal trollen actief zijn (’:

ik zou eerst een paar normale berichten posten en dan een topic aan maken zo word je nog een keer serieus genomen !