Een leuke cadeautje voor iemand die een jaar weggaat?!

Hallo allemaal, een vriendin van mij (17 jaar) gaat een jaar studeren in Amerika over twee weken. Ik wil haar op het afscheidsfeestje een leuk cadeautje geven. Hebben jullie leuke ideeën? =D Alvast bedankt!

Oeps, foutje in de titel! Leuke is natuurlijk leuk :wink:

Geef haar een doos met allemaal leuke dingen erin. Misschien typisch jullie dingen en foto’s. Gewoon kleine dingetjes die facking cool zijn. schrijf er iets persoonlijks bij.
Heb ik ook een x gehad en gedaan echt heel leuk!
x

Iets van een agenda met allemaal leuke foto’s en persoonlijke tekstjes enzo. Of inderdaad een doos met dat soort dingen.

Dat zijn al erg leuke ideeën! Het is wel lastig, want ze moet die dingen wel mee kunnen nemen in het vliegtuig… Maar iig bedankt voor jullie leuke ideeën! =D

Wij hadden voor een vriend uit onze vriendengroep onder andere een grote doos met echt Nederlandse dingen zoals stroopwafels, drop, sleutelhanger met klompjes/molen, etc. (: En dan doe je daar nog een paar meer persoonlijke cadeaus bij en dan heb je een leuk pakket!

Superleuk idee! Ik ga morgen maar eens even de stad in om wat leuke dingen te scoren! =D Dank jullie wel!

Een vriendin van mij is toevallig ook 2 weken terug een jaar weggegaan naar Amerika. Met 4 vriendinnen heb ik haar een kussensloop gegeven met een foto van ons zessen erop. Op de achterkant hebben we allemaal een verhaaltje geschreven. Ze mocht namelijk maar 23kg mee, dus om nou een heel zwaar cadeau te kopen leek ons niet echt handig. Vandaar dit lichte cadeau en ze was er heel blij mee :slightly_smiling_face:.

ik zou leuke dingetjes aan haar geven wat jullie een x samen in de stad hebben gehaald, of wat jullie een x samen hebben gedaan, zodat ze daar zichzelf in Amerika kan herinneren, en ik zou ook een foto van jullie beide erin doen