Een leuk, niet te verdacht smsje

Ik heb dus een beetje sms contact met een jongen uit mijn klas, maar wat kan ik naar hem sturen om een beetje te laten merken dat ik hem leuk vind?
Dus een lief smsje, maar niet al te verdacht?

Thanks alvast
XOXO

Zou je niet beter met hem kunnen afspreken? Dan kan je kijken hoe het gaat en dan zie je vanzelf wel welke kant op gaat. Maar dit is mijn mening…

Een verdacht smsje. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry, ik weet niks, ik vrees dat ik alleen iets wat behoorlijk neigt naar ‘‘verdacht’’ zou kunnen bedenken…

“Wat was het huiswerk voor *vak*”

O, dat is niet zo lief. Maar ook niet verdacht!

Zaterdag hebben we filmavond met mijn hele vriendengroep waar hij dus ook bij zit :grinning: YEEY!

Nou dan moet je zorgen dat je bij hem dus zit :stuck_out_tongue: Laten merken dat je hem leuk vind kan dan door hem wat specialer te behandelen dan anderen. Lach om zijn grapjes (als hij die maakt, en hoe dom ze ook zijn) en geef hem dan een klopje ofzo, weetje zo’n giechel waarbij je hem aantikt :stuck_out_tongue: Vraag wat dingen waardoor je geinteresseerd lijkt, die je alleen aan hem vraagt, en niet aan de anderen. Veel plezier zaterdag!

Dit is toch wel heel subtiel. :slightly_smiling_face:
Ik ga voor deze. (á)

Wat ook wel een goeie actie is om gewoon straks te sturen: `Ik vind je lief.´

En dan gewoon een paar dagen niet reageren op smsjes van hem.

Jongens begrijpen hints niet…

@HateMorning

Inderdaad, maar daarom moet ze ook gewoon direct zijn.
Ik heb dat toendertijd bij mijn huidige vriend gedaan, en hij raakte door de war en wist niet wat ie met me aan moest haha. Of ik had het over seks terwijl ik hem recht aan keek, of ineens vanuit t niets. Daar werd ie enorm zenuwachtig van. Maar dat vond ie juist leuk aan mij, dat ik iets wil dak er voor ga.

-je had echt iets tofs aan vandaag man (:
-Haha, ik moest zomaar denken aan je grap van vandaag
-kan je me morgen heel snel -noem vak waar hij goed in is- uitleggen? Je haalt er altijd hoge cijfers voor (: xx

hahahhaa die laatste!!!
HETE KEREL!

zoek ik ook! al is het niet nodig, want hij smst toch niet terug.

Ik snap wat je bedoelt, hmmm.
Misschien gewoon vragen hoe het gaat met hem, en daar xxx achterzetten. Als jullie dan een beetje ‘een gesprekje’ hebben kun je steeds de grens een beetje verleggen, als de dingen die LonelyRoad zegt. En dan een keer; heb je zin om iets te doen? x <3 ofzo. Als hij het dan nog niet doorheeft weet ik het ook nietmeer. Ookal zijn boys soms raar…

Misschien is dat dan je kans, maak gewoon een praatje en je merkt vanzelf wel of hij interesse in je heeft of niet. :slightly_smiling_face:

Vanneh… hey ik heb zin in zaterdag! :slightly_smiling_face: Kusje.

Dit lijken me de beste uit dit topic (:

Ik vond die van DianaHorizon, die laatste wel heel goed eigenlijk xD
Moet je wel even voorbereiden datie kan zeggen wie zag je dan?
Ik zou ook niet gelijk á la minuut terug smsen, gewoon eventjes wachten anders vind ik het altijd zo desperate overkomen xD

Hij smste mij dus net met dat een vriendin van mij naar hem gestuurd had:
‘Hee lekkerding, was leuk gisteren!’
Was helemaal niet voor hem, maar dat wist hij al. Ik smste terug:
'Maar je bent ook een lekkerding ;]

Misschien iets té direct :blush: Of niet?