Een leuk avondje...

heey! Ik ben bijna 16 jaar. Ik ga volgende week naar mijn vriend en hij is 16. We hebben tot nu toe alleen nog maar gezoend en hebben besloten om nu wat meer te doen. Ik ga hem aftrekken en pijpen en hij mij vingeren en beffen. Alleen ik weet dat als hij voorvocht/sperma op zijn vinger heeft, en hij mij dan gaat vingeren, ik zwanger kan raken. Dus ik vroeg me af in welke volgorde ik het moet doen. Moet hij mij eerst vingeren en beffen en ik hem daarna aftrekken en pijpen?

Ik heb buiten masturberen geen seksuele ervaringen.

Weet je dat je van pijpen zonder condoom een soa kan krijgen? Ik zou me er wat meer in verdiepen voordat je eraan begint!

Ik zou het akward vinden om die dingen te plannen maar goed.

Zoals hierboven, van pijpen en beffen kun je een soa krijgen.
Over dat sperma-op-vinger probleem, er bestaat zoiets als een kraan :slightly_smiling_face:

Wow hoe kan je in godsnaam zo alles overdenken :’)

Wat ik me nou afvraag over dat sperma-op-vinger shit, is daar nou werkelijk bewijs van? Is er ooit iemand zwanger van geraakt? Het lijkt mij zo mega onmogelijk namelijk maar ok.

Ik zou er eerst btw met je vriend over praten zodat je weet dat niemand soa’s heeft! En gewoon go with the flow, niet plannen gewoon zien waar het uitkomt.

Met zeven miljard mensen op aarde is er vast wel een huppel die beweert dat ze zwanger werd van sperma op een vinger. :'D

Dat kan eigenlijk nagenoeg niet. Want sperma is vrijwel direct dood als het buiten het lichaam komt. Het kan alleen 24 tot 48 uur in de vagina in leven blijven. Dus de kans is echt heel nihil :slight_smile:

Buiten het lichaam leeft sperma 5-10 minuten. De kans is klein maar niet verwaarloosbaar.
Gewoon even opletten dus…en wat al eerder gezegd werd… go with the flow.

inderdaad even opletten. maar de kans is inderdaad klein. ik zou niet met jouw of zijn vingers waar echt sperma op zit bij jezelf naar binnen gaan.

Ik zou het niet zo plannen en gewoon een beetje opletten. Volgens mij is er alleen een reële kans als hij met een dikke klodder sperma in je vagina gaat roeren, maar oke.

Maar het moet er ook nog met een zekere ‘kracht’ in komen toch? Like je kan het daar beneden wel als zalfje gaan gebruiken maar vgm kunnen ze vanaf daar nooit naar binnen zwemmen. Okay fascinerend haha.

Je zou je eerder moeten verdiepen in de kans op een soa dan een eventuele zwangerschap.

Ben ik de enige die het vreemd vind dat ze elke handeling letterlijk wilt inplannen :")

Ik wil niet belerend overkomen, maar ik denk dat het echt beter is om alles op z’n beloop te laten. Het is niet de bedoeling dat jullie je verplicht voelen om bepaalde dingen te doen op die avond en zo verwachtingen naar elkaar toe op te bouwen. Het is al spannend genoeg om een stapje verder te gaan zonder een stappenplan op te stellen.

absoluut niet, zo ver ik weet gingen dit soort dingen vrijwel altijd vanzelf :’)

Ik denk dat het een heel ongemakkelijk avondje gaat worden als je alles zo in gaat plannen.

Hoezo zou HIJ sperma op z’n vinger krijgen? JIJ gaat hem toch aftrekken, dan zit het toch op jou vingers?

vroeg ik me ook al af
maar je moet zulke dingen niet plannen. daar wordt je alleen maar zenuwachtiger van.