een leuk app-ideetje

hooii Sneeuwwitjee hier!
Ik had een leuk ideetje voor een nieuwe app.
Het is een soort foto-app.
Dat je bijvoorbeeld opdrachten krijgt die je kan uitvoeren maar dat je er dan een foto van maakt. Dat je dan steeds moeilijkere krijgt zoals: Doe een handstand of ga op de foto met een roze auto?
En dat je dan zoveel punten of procent krijgt per opdracht en dat je kan zien wie de meeste punten heeft ofzo? Reageer als je het een leuk spel lijkt en als je leuke opdrachten weet! :wink:

X Sneeuwwitjee

En je bedoelt dat we dat hier in dit topic gaan uitvoeren?
Of een app op je tellie?

T lijkt me een beetje lastig uit te voeren als echte app. hoe zou de app moeten weten of je het goed uitvoert?

Wel een leuk idee :slightly_smiling_face:

Daar zijn manieren voor maar het is extreem lastig uit te voeren en zoiets zou echt geen goedkope app worden om te laten ontwikkelen :’)

Op basis van kleur zou nog wel te doen zijn maar om het dus figuren en objecten zoals auto’s te laten herkennen dat gaat wel weer even een stapje verder.

Een app op je telefoon ofzo heb geen idee hoe hij kan weten of je het goed doet… Misschien moeten andere een cijfer geven of procenten en als het boven de 70% is is hij geslaagd?

Maar waarom post je dat hier als je dat idee hebt? Wat wil je dat wij ermee doen en wat wil je er zelf mee doen? Wil je het laten bouwen door iemand? :stuck_out_tongue:

Ik wilde weten of jullue het leuk vonden en of jullie nog opdrachten hadden

Die app bestaat al, ben alleen de naam vergeten.

Zeker een heel leuk ideetje!
Maar wat inderdaad eerder al is gezegd, hoe gaat die app je “percentage” bepalen.
Dat is nog iets wat moet worden uitgedacht haha, maar verder heel erg leuk.
Je zou het ook als een soort contest hier op girlscene kunnen doen als je het echt wil uitvoeren.

Oh weet iemand hoe de app dan heet? En thnxx allemaal!

Roamler!

Thnxx!