Een leraar en ik?

Hey, ik ben hier nieuw en de reden waarom ik dit heb aangemaakt is omdat ik raad van jullie nodig heb. Ik ben 17jaar en
heb nu al een tijdje een relatie met een hele lieve jongen. Maar ik ben helemaal onderste boven van een leraar bij me opschool. Hij geeft me niet les, gelukkig, maar ik zie hem iedere dag en hy lacht altijd naar me. De leraar is wel rond de 40. Maar wauw… Ik krijg hem niet uit me hoofd, en ik begin helemaal te glimlachen als ikhem zie… What must i do…

Tussen jou en die leraar zal het denk ik niks worden. Hij zou er alleen maar problemen mee krijgen en daarbij zullen anderen een beetje raar naar jou gaan kijken. En je lieve vriendje wil je toch ook niet kwetsen? Waarom zou je die lieve jongen opzij zetten voor een leraar van 40? Probeer zijn blik gewoon zoveel mogelijk te ontwijken en probeer niet aan hem te denken en juist veel toen met die lieve jongen waar je een relatie mee hebt.

Jaa ik probeer het ook zoveel, maar als ik hem dan weer tegenkom in de gang dan gaat me hart weer sneller kloppe, hoe graag ik het ook niet wil…

en je hebt een (leuk?) vriendje,

Nee. Gewoon nee.
Probeer het te negeren. In het begin zal het lastig zijn, maar zoek afleiding. Ga leuke dingen doen met je vriendje, vriendinnen etc.

Jaa me vriend is ook heel leuk. Maar we hebben de laatste tijd veel ruzie en zovaak maakt hij me niet aan het lachen, maar de leraar wel…

Vergeet die leraar alsjeblieft, ik snap dat het allemaal heel spanning voelt en dat je kriebels krijgt of weet ik veel, juist omdat het zo onbereikbaar is en omdat ie al zo volwassen is, maar denk je nou echt dat een vent van 40 met een meisje die nog op de middelbare school zit en nog niet eens de helft van zijn leeftijd bereikt heeft? Kan. Niet.

Probeer die leraar inderdaad uit je hoofd te zetten. Wees realistisch: jullie gaan nooit wat krijgen. Je kunt die energie beter in je huidige relatie gaan steken: de ruzies oplossen en het oude gevoel terug proberen te krijgen.

what must i do
hahaha niks vergeten die handel

Dat je dit serieus moet vragen…

Ja vet leuk zeg! En dan krijgen jullie een relatie!

En dan worden jullie betrapt, komen jullie op het nieuws, krijgt hij nooit meer van z’n leven een baan als leraar aka jij hebt zo’n beetje zijn leven verpest, en niemand denkt nog een beetje normaal over je.

Maar gewoon doen hoor, heel logisch allemaal.

denk logisch , je hebt een vriendje. Je bent gelukkig. Je kent de leraar van het uiterlijk. Niet van het innerlijk. Je hebt iemand aan je zijde.

Als je ergens op GirlScene kijkt, is er een meisje van 18 die heeft het gedaan met iemand van 40. Ze hebben nog steeds.
Niemand wil dat het ook bij jou gebeurd?

Ja inderdaad, normaalste zaak van de wereld. Bijna iedereen heeft wel een relatie met een docent gehad!!

Het kan gewoon niet.

Das nogal een apart geval… euhmmm k denk da je er gewoon alles moet aan doen om hem te vergeten. Hij is 40 en jij 17!! Dit kan gewoon niet, en je hebt bovendien een vriendje… blijf gewoon uit de buurt van die leerkracht en probeer niet te denken aan hem.
Ik wens je veel succes.