Een lafaard?

[i]Men denkt vast, daar is ze weer

Maar toch, hoe kan ik er voor zorgen dat mijn ex stopt met het roddelen en praten achter mijn rug om. Ik vind het hatelijk en het schaad me wel. Ik word er zo verschrikkelijk onzeker van. Terwijl ik het laatste jaar echt helemaal ben opgebloeit. Ik durfde alles weer. Het ergste is nog; hij doet het niet in mijn gezicht, maar via hyves, tegen een vriendin van hem.

Ik moet nog spullen naar hem toe brengen. Ik ben dan zo iemand die dan laat zien dat ik geef laffe meid ben en dat ik gewoon daar aan de deur staat. Terwijl hij het per post doet :pensive:’ Ik wil dolgraag het met hem bijleggen. ( we zijn niet eens met ruzie uit elkaar gegaan, maar ik snap niet waarom hij zo doet. Ik heb 3 maanden niets van me eigen laten horen, dus ik heb verder niets gedaan ), maar zo wil ik hem niet eens meer zien.

Ik vind hem nu een lafaard. Is dat terecht? En, hoe moet ik het stoppen dat hij zo dom doet over mij?[/i]

met hem praten?
gewoon de belangrijke mensen overtuigen dat hij lult, dat is het belangrijkste :wink:

terecht! echt alle jongens of toch 95% zijn lafaards.
bij mij dezelfde hier terwijl ik zelfst niet samen ben met hem. hij praat niet slecht over me (alé dat denkt ik é) mar hij durft NX
ah tzijn echt raaaare wezens
kga later denk ik een boek over schrijven voor vrouwen en veel enquetes houden bij mannen zodat we mss hen op een dag zullen begrijpen
:four_leaf_clover:
veel sterkte ermeex

Tja. Dat heb ik ook gedaan. En mensen zien hem dus als een wolf in schaapskleren. Meeste geloven mij toch wel. Dat ik niets heb gedaan. Een vriendin van me, wilt wel dolgraag meegaan als ik langs hem ga. Maar of dat zo verstandig is? Geen idee. Bedankt voor jullie comments :slightly_smiling_face: Het doet me goed dat mensen er redelijk hetzelfde over denken als ik.

helemaal waar!

tjah ik zou inderdaad gewoon bij de belangrijkste mensen proberen zijn roddels recht te zetten, en ik weet niet hoe lang die er al mee bezig is maar anders zou k dr gewoon geen aandacht aan besteden dan houd ie wel een keer op maar zoniet dan zou ik toch maar eens met hem gaan praten over waarom die nou zo doet

ik snap wel waarom het is uitgegaan

[i]Hij doet het al sinds 3 maanden, sinds dat het uit is. het geluk is nog, dat niemand hem kent, die ik ook ken. Alleen 1 meisje waar hij alles tegen zegt. Zeggen hun dat IK lelijk ben. Nou sorry hoor, dat ze dat zeggen, oké, zou mij een worst wezen. Maar het niet in mijn gezicht vertellen, doet me pijn. En ze doen écht de vreselijkste dingen om mijn privacy te schenden, zoals hyves opzoeken waar ik bv lid van ben en daar kei hard over praten enzo
:pensive:’.

Het doet me pijn dat HIJ dat juist doet. [/i] :cry:

Dan mag jij me dat vertellen.

ja, dat snap ik ook niet helemaal.
maargoed, even over jouw probleem. ik zou gewoon naar hem toe gaan en
recht in zijn gezicht ( het kijk ik durf het wel effect ) vragen waarom hij zulke gemene dingen over jou verspreid. gewoon eventjes vertellen hoe jeje daar bij voelt en waarom. ik denk dat praten het beste is, maar ja dat zei de rest ook al.

[i]Hoe ik me er bij voel? Gekleinerd, genaaid, teleurgesteld en heel boos. Maar als ik dat zegt, gaattie wss zeggen; Das jouw probleem.

Dan heb ik toch zóó zin om hem een klap voor zn bek te geven. [/i]

dan geef je die toch :stuck_out_tongue:? nee grapje
hij is wel kinderachtig bezig

ooh mijn god :flushed:
SORRY, dit was bedoeld voor een ander topic…
ik had per ongeluk 2 dingen open staan!
sorry sorry sorry

Ah… vind het echt lullig voor je. Zou met hem gewoon er duidelijk over praten, heeft ie je wat te zeggen? dat doet ie dat face to face. En of ik het een lafaard vind? ja