een kussen ''berijden'' ?

Even snel een vraagje tussendoor,
ik heb al een paar keer gelezen dat mensen het hadden over een kussen berijden,
wat betekend dat? $:
xx.

zoiets?

maar hoe dan?
op het kussen gaan zitten?
of het ertegen aan duwen?

Mehh.

Uhm… Dafuq?
Nouja dit doet mijn hond.

ik zeg toch niet dat ik het van plan ben ofzo.
ik las alleen net op een mastubatie forum dat er mensen waren die dit deden.

Erop zitten en dan wiebelen zodat je clitoris wordt gestimuleerd.

Mensen?! :flushed:

ja.

Je komt me heel bekend voor!

Maar geen ervaring met tegen een kussen oprijden, sorry. Kan me niet voorstellen dat iemand als een hond tegen een kussen aan gaat rijden. Niet precies op de manier als een hond dat doet in elk geval.

kom ik je bekend voor? :d

Ik doe het met een knuffel van me (mijn kussens vind ik ongeschikt). Maar dan ziet het er meer uit als seks dan als dat hyperactieve hondengedoe.

Uhm je kan er overheen bewegen op een manier dat je clitoriss er tegen aan komen. Dan wrijf je met het kussen dus soort van over je clitoris wat je anders met je vinger zou doen…Kan me alleen niet voorstellen dat dit enorm opwindend is.

nee ik ook niet tbh.

Ja denk dat die mensen in dat andere topic dat ook bedoelen ermee! Daar vind ik verder niks raars aan. Als iemand echt als een hond gaat rijden tegen een kussen ziet dat er nogal lachwekkend uit. Alsnog moeten mensen dat helemaal zelf weten als ze dat wel willen doen, haha! Denk alleen niet dat ze dat er mee bedoelen inderdaad.

ik ben niet echt van plan het te gaan doen tbh…

Kleine kans, maar is je naam Fleur? Ik vraag het me namelijk echt af want je komt ze zo bekend voor. Als je geen antwoord wil geven ook goed hoor, haha

Toen ik acht was of zo, ging ik altijd tegen palen oprijden omdat dat fijn was :’) Wel als niemand het zag, maar toch, het is best beschamend.

Thanks for making my day. :'D

toevallig wel ja.
waar ken je me van? :astonished: