Een krabbeltje sturen?

je wilt toch ook dat hij er iets achter zoekt?
ik bedoel je mag best wat initiatief nemen en laten zien dat je diegene leuk vindt… en als hij dat doorheeft en hij jou ook leuk gaat vinden kan je altijd nog een beetje hard to get spelen :wink:

dus gewoon toevoegen en een gesprek aanknopen over iets wat jullie beide hebben meegemaakt ofzo…

succes!

ja… Bedankt voor de reacties, ben nog even bezig met moed verzamelen zegmaar… Want ik zou het zo stom vinden dat hij dus merkt dat ik hem leuk vind en dan een soort afkeer juist krijgt, niet meer normaal met me kan praten.
Dat heeft een vriendin van me gehad, en die jongen die ontloopt haar zo ongeveer…

bij mij werkte het wel :stuck_out_tongue:
dus ieder geval is anders, misschien reageert hij wel weer anders dan het vriendje van je vriendin :wink:

de moed is bij mij vaak ook het probleem… je moet het gewoon doen en er dan niet meer aan denken! En dan blijkt dat hij het best wel leuk vindt :stuck_out_tongue:

Jongens zoeken niet zo suuuper snel ergens iets achter hoor. Het kan toch ook gewoon zijn dat je je verveelt en dat je dacht, ‘goh, laat ik hem eens krabbelen, want ik zie dat hij online komt op hyves en ik heb hem al een tijdje niet gesproken’?
Maar, wat krabbelde hij terug dan? :grin: En wanneer zie je hem weer? hihi

ik hou van dit soort topics :grin:

~

ik zou hem gewoon toevoegen hoor,
hij denkt dan echt niet meteen tot je hem leuk vind.
want je voegt toch ook wel eens mensen toe die je kent en eerst ff een krabbel hebt gestuurd?
ik tenminste wel
maar je moet niet meteen bang zijn tot hij je niet leuk vind misschien is hij nog niet verliefd op je maar als je hem niet op msn hebt leert hij je toch ook niet zo snel goed kennen :blush:
xoxo

Hij krabbelde wel geïnteresseerd terug dan!
Goed teken!

Jongens zijn (tenminste, in mijn ervaring) nogal kortaf als ze je niet leuk vinden.

Voeg gewoon toe joh!
Anders heb je helemaal niks.

Ja is ook zo, maar denken jullie niet dat ik nog even kan wachten?
Het is namelijk wel echt een kletsmajoor hoor, klets met alles en iedereen, is niet zo kortaf (en dat vind ik juist zo leuk aan hem… :stuck_out_tongue: )

Ik zou hem het initiatief laten nemen.
Dan weet je meteen of hij je ook ziet zitten of niet. Dus als ie je best doet om met je te praten, zij het in het echt, zij het via internet, dan zit je binnen.

Okee, bedankt :grinning:

ja dat is wel t beste maar je moet toch meer in contact met hem proberen te komen want als hij je niet beter leert kennen dan weet hij niet of hij je leuk vind dus dan neemt hij misschien geen initatief snapje:$
maar wel positief dat hij terug krabbelt en best al snel.
maar heb jij nog iets gekrabbeld? (:
xxxx

:grinning:

Nee… Ik wist niet goed om daar nog iets op terug te zeggen zonder het saai te maken…

oh haha oke
en weet je niet of je binnenkort iets met de groep gaat doen fso?

Ja nouja, volgende week zaterdag een feest waar hij ook is…

&ga jij daar ook heen? (:

hmm
k zou hem hebben toegevoegd op msn
en dan gewoon een keer
hee! zeggen
en het hebben over het feest ofzo…
via msn praat echt veel makkelijker dan via krabbels
en als hij ook geinteresseerd tegen jou praat en dingen vraagt enzo…
dan is het al veel makkelijker ja…

ja vind ik ook
maar als jij dat niet wilt zou ik hem gewoon krabbelen over dat van zaterdag!
want dat is ook geen saai onderwerp (:

Ja… Daar hebben we het al over gehad via dat chatten op hyves zegmaar…
En daarover zijn we nu al wel zo’n beetje uitgepraat denk ik :stuck_out_tongue:

En het probleem is dus dat ik niet weet of hij geïnteresseerd is, want hij vroeg niks, maar gaf wel uitgebreid antwoord op mijn vragen…

Als ik jou was zal ik een prive bericht sturen, ik vind krabbelen zo kijk ons nou.
Ik heb het ook gedaan bij een man die leuk vind, en toen hadden we gelijk een heel gesprekje, omdat niemand dan mee leest, voel je je ook minder als je bijv geen reactie krijgt. of hij je afwijst.

Maar weetje prive bericht, is gelijk zo prive, snap je, krabbelen doe je met iedereen, en prive berichten, sja dan zou hij er misschien wel wat achter zoeken ofzo :stuck_out_tongue: