Een krabbeltje sturen?

je kan wel over school beginnen maar dan niet daarover blijven doorpraten dan wordt t saai.
maar staat zijn msn niet bij zijn profiel?
xoxo

Jawel, maar ik durf hem niet toe te voegen (triest he…)

En Pietje …? Vandaag weer je lievelingsvak Engels gehad? Was mijn zin nog goed of klopte der niks van?

Zou dat n iet te saai zijn?

XD shit man, als ik dit zie ben ik echt vet wanhopig…

als er binnekort iets is, waarvan je weet dat hy met zen groepje gaat, kun je toch gewoon krabbelen he ga je ook dan en dan daarheen ofzo?

Haha, ja ik vind het ook nep. Ik doe het niet hoor, maar heel veel mensen wel. En het is handig om zo te beginnen met praten.

Ja, maar dat weet ik dus al… Ik weet al dat hij gaat en hij weet ook dat ikd at weet … :stuck_out_tongue:

Sorry hoor jongens, maar zal ik het nu doen?!?

Shitiiti, geplaastst!! enter is toch gewoon enter bij hyves, nou nie tdus… sshit

:woman_facepalming:

het is niet triest hoor tot je zn msn niet durft toetevoegen
maar kzou het als ik jou was toch maar doen want op msn praten is veel minder eng en als hij dan niet leuk reageert ziet niemand het &op hyves wel.
maar je kan ook iets over engels krabbele
of gewoon een smile fso waarop die moet reagere.
maar echt niet alleen over school! :blush:
of of hij ook naar iets toegaat waar jij heen gaat ens
xoxo

wat heb je gekrabbeeeeld?

enn heb je het nu gedaaan?
maar als je toch weet dat ie gaat,
kun je ook vragen of hy er zin in heeft ^^

~

Ik weet het Saai… Maar was dus perongeluk te vroeg verzonden…

haha goedzo (:
heeft hij al iets terug gestuurd?
oja hij was niet vaak op hyves

:grinning: Ja, alleen niet echt geinteresseerd, wel antwoord op alle vragen en (K) op het einde… Maarja wat zegt dat…? Dat stuurt hij misschien wel naar al zijn vriend(din)nen…

Nou, dan kun je hem nu toevoegen op msn denk?

Sja, ik weet niet… Ik denk dat ik nu nog maar even afwacht totdat ik hem weer zie…
Toevoegen heb ik nu het lef nog niet echt voor zegmaar…

Waarom zou hij je niet accepteren dan op msn?
Je kent hem toch?
Waar ben je bang voor?

Gewoon weet ik veel, ik ken hem niet goed, zomaar beetje mee over onzin staan praten zegmaar…
Ik ben gewoon bang dat hij er iets achter zoekt :stuck_out_tongue: