Een krabbeltje sturen?

Ja, ik vind een jongen dus best wel leuk…
En hij heeft me een week geleden toegevoegd op hyves.
Ik heb al een paar keer met hem staan praten, en ik vind hem echt superaardig, maar ik ben nogal verlegen.
Nu wil ik dus eigenlijk supergraag met hem praten maar ik twijfel zo, zal ik hem krabbelen?
Hij is best wel populair zegmaar, en 2 jaar ouder. En ik ben gewoon bang dat ik hem dan zo achternaloop…
Hier op girlscene lees ik namelijk altijd: (hoe dom ik het ook vind klinken) dat jongens ‘jagers’ zijn… :bored:
En dan zullen een heleboel hier wel zeggen, gewoon doen, wat heb je te verliezen, maar ik ga wel met ‘zijn groepje’ om en wel eens wat doen enzo, en dan zou ik echt nooit meer meedurven… :stuck_out_tongue:
Ik snap dat dit nogal dom klinkt maarja ik weet het gewoon niet goed wat ik nu moet doen.
Hij zit niet bij me op school maar ik heb hem er weleens meegeholpen, zou ik kunnen krabbelen hoe dat nou nog is afgelopen…? Of niet?
Ik vind het altijd zo stom om over school te praten, of je niks beters weet…
(en ik wil hem dus écht niet achterna lopen )

Alvast bedankt,
een nogal hopeloos persoon :drama:

zoals je zegt ga je met hem en zijn groepje om, misschien kunnen jullie dan binnenkort iets doen met zijn allen in plaats van dat je hem krabbelt? hij vind het vast leuker om iets leuks te doen dan een krabbel te lezen…en je leert hem dan beter kennen ^^ good luck!

jongens zijn jagers, maar jongens vinden het ook leuk als meisjes het initiatief neemt! Dus wordt niet laks omdat je denkt, hij komt vanzelf wel achter me aan. Dat gaat dan namelijk niet gebeuren.

Stuur hem gewoon een krabbeltje! Misschien een beetje plagerig, misschien overenthousiast (YEEEY IK ZIE JE MORGEN WEG smiley smiley smileys ect.).

hm… bedankt, het zijn alleen wel twee verschillende antwoorden dus weet het nog niet goed… :stuck_out_tongue:
Enne… zo goed ken ik hem ook weer niet om echt iets af te spreken zegmaar, het is meer dat mijn vriendinnen vrienden zijn met dat groepje en dat we dus op die manier met feesten enzo bij elkaar zijn…

Nou in dat geval kun je in ieder geval beginnen met een leuke krabbel, dan weet hij in ieder geval dat je een leuk meisje bent ^^

Inderdaad.
Je kunt toch gewoon een neutrale krabbel doen. Kun je ook geen blauwtje lopen en krijg je toch een beetje contact met hem.

Ja dat is wel waar, ik ben ook gewoon een schijterd… :see_no_evil:

hee ik zei laatst ook dat jongens jagers zijn
Je kan ook op zijn foto reageren, of respecteren. Laatste tijd zegt inneens iedereen: Dankje voor je Respect! En zo knoop je een gesprekje aan

Ja, maar zo zittie niet helemaal in elkaar zegmaar :stuck_out_tongue:
En het is ook niet echt een soort foto die je respecteerd…

Maar, wat denken jullie zal ik wat over dat ik hem vorige week met zijn school(hij zit al wel op een vervolgopleiding) heb geholpen schrijven?
Iets van: ‘En was mijn geniale zin nog goed?’ (hij wist wat in het engels niet… )

en dat vind ik nou zooo fakking nep. ik weet dat het hier niets mee te maken heeft, maar toch. zo nep.

Ja vind ik ook altijd een beetje, iedereen bedanken zodat je veel respect krijgt enzo, je hebt zelfs kinders met : reactie, respect? In de titel van de afbeelding staan… :ninja:

Haha ik snap je onzekerheid, heb het ook!
Ik krabbel gewoon wat ik wil zeggen en druk op verzenden.
Soms heb ik spijt maar ik denk zo; verstand op 0 en doorzetten.
Als je geen contact maakt krijg je hem zeker niet.

inderdaad, zo nep.

Ja dat denk ik dus ook, en ik had het net echt bijna gedaan… Maar toen zag ik net weer in mijn rechterooghoek dat hij vandaag een tik heeft gekregen van waar hij nou zaterdag was.
Het is dus totaal geen hyver en dit is ook echt zijn eerste tik, en nu ben ik eigenlijk bang, stel dat hij iemand anders ofzo op het oog heeft… Dat hij totaal niet geïnteresseerd is en niet eens terugkrabbeld…

zo vind ik inderdaad ook nep. ik denk dat dat cool is omdat je dan meer krabbels hebt ofzo? XD maarja sommige mensen geven ook iedereen respect en geven een reactie omdat ze het terugwilllen.
maargoed dat was even offtopic.

eehm als je al vaker wat met ze doet dan kan je toch ook praten, je kan over de huidige situatie dan praten (zegmaar waar je bent en allles, weet iket :stuck_out_tongue: ) en misschien iets dat het je ergens aan herinnerd en dan zo verhaaltje vertellen. zeg maar wat hoor :stuck_out_tongue:

Ja… Maar het duurt nog meer dan een week voordat ik hem weer zie… Dat hou ik nooit vol! En straks komt er al iemand anders tussen ofzo…

Sorry ik weet het, het klinkt echt belachelijk, maar ik heb het gewoon nogal te pakken zegmaar… :stuck_out_tongue:

Nou ik ga toch krabbelen, ik weet het nu zeker, maar kan ik dat over school erin zetten of niet? Anders weet ik niks eigenlijk…

heb je zn msn?
anders krabbel je mag ik je msn:$
en als je het al hebt kan je beter op msn praten (:
xoxo

Ja, hee, dat durf ik natuurlijk helemaal niet! Ik wil eigenlijk gewoon praten zonder dat hij merkt dat ik hem zo leuk vind… Snap je?

Maar wat vinden jullie dan van dat over school beginnen? Is dat saai, of kan dat best?