Een koud hart voor jongens.

Hoi!

Heeft iemand dat ook?
Dat je geen gevoelens voor een jongen hebt…
Bijvoorbeeld ik heb wel eens behoefte om even lekker met een jongen te zoenen maar ik vind nooit een jongen leuk en ben al helemaal niet verliefd.
Als jongens smse dan doe ik best wel ‘hard/gemeen’.
Sommige jongens vinden dat wel leuk die zien het als hard to get met die jongens kan ik dan ook wel goed overweg aangezien ik 2 keer wel jongens heb leuk gevonden die niet te lief waren, ook aan hun zelf dachten, etc.
Ik heb 1 vriendin die even erg of misschien wel erger is met jongens.

Ik kan goed met jongens omgaan maar niet op het gebied van liefde…

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is overgekomen.
En ik vraag me af of iemand dat ook heeft?

Ik vind dat je houding tegenover die jongens niet helemaal eerlijk is … Niet alle jongens zijn players. Het zijn mensen, geen lagere levensvormen. Ik ken wel mensen die nooit verliefd zijn geweest, maar die kunnen wel normaal met jongens omgaan. Ik zou ook niet weten wat voor sms je zou moeten sturen, want ik vind niet dat je goed bezig bent. Sorry, maar dat is mijn mening.

^

Haha dat kan inderdaad je mening zijn. Niet iedereen denkt er natuurlijk zo over!

Echt. Zo ontzettend kinderachtig.
Laat die jongen gewoon met rust. Hij heeft jou niets misdaan. Jij loopt raar te doen.

hmm nee eigenlijk denk ik er ook zo over, dat niet elke jongen een player is.
ik bedoel, straks word 1 van die jongens waarmee jij zoent, verliefd op je.
en dan? dan dump je hem.
ik vind dat best wel lullig, want hij kan jou wel leuk gaan vinden en jou ging het alleen maar om het zoenen.
natuurlijk, dat kan wel voor 1 keer maar omdat nou elke keer te doen…

En hoe oud ben je?
9? Gosh.

Hoe zou jij het vinden als een jongen dat bij jou deed?

Bij die jongen heb je 't nu al wel verkloot.

jullie vatten het verkeerd op… daar was ik al bang voor.
Kijk zo ernstig is het niet.
Maar ik hou wel inderdaad ervan om niet altijd safe te spelen…

nee, maar jij dumpt ze altijd.
dus ik bedoel, niet altijd klopt dan al niet. :wink:

Ohja, zo ernstig is het niet, maar je haalt het toch maar weg.

Kijk, dat eerste deel is inderdaad niet zo ernstig. Maar wat met die jongen deed, met dat smsen, dat is gewoon kinderachtig.

Nee zo bedoel ik het ook niet. Maar er zijn zat jongens die ook zo zijn van een keer met een jongen zoenen. En als een jongen zich aan je opdringt dat je er dan geen aandacht aanschenkt of aandacht omdat je zelf behoefte aan aandacht hebt… maar dan vraag je vaak om verkeerde aandacht. Het gaat om het punt van nooit iemand leuk vinden maar toch je behoefte te kunnen uiten snap je?
Misschoen komt het ook wel door het aantal vrienden waarmee ik omga die zulke verhalen dan vertellen met wat ze met meisjes hebben geflikt!

Als je voor 1 avond met een jongen gaat kan je ze sowieso al niet dumpen daarna?
Dan heb je gewoon geen contact…
En sommige hou je daarna als vrienden omdat je wel leuk met ze overweg kan maar niet in verdere zin voor een relatie of dergelijk.

Ja omdat er zo veel gefocust werd op dat laatste stuk. En dat is maar met 1 jongen zo is het verder met geen 1. Maar dat was wel het beste voorbeeld inderdaad.

Hoe weetje nou of hij me niks misdaan heeft? Heb ik daar iets over los gelaten?

ik snap wel dat je een keer met een jongen wilt zoenen,
maar er kunnen wel jongens zijn
die jou dan leuk gaan vinden, en als je dat elke keer maar weer doet.
dan kun je jongens kwetsen, want echt niet elke jongen is zo.
ik bedoel je zei zelf al dat ze jullie de hartenbrekers noemen
ik weet niet of je trots moet zijn op zo’n naam?
& je zoent en als een jongen dan gaat smsen
nee dan hoef je hem niet meer.
1 keer ja oke, maar omdat elke keer te doen.
sorry dit heb ik al heel vaak gezegd, maar zo denk ik erover.

Als een jongen smst dan sms je dus niet zulke lieve dingen. Dan zorg je dus dat zijn gevoel op een subtiele manier voor je over gaat en er dus niemand mee gekwetst wordt. Je toont niet zo veel interesse wat je wel zou doen als ik HEM bijvoorbeeld ook leuk zou vinden.

Ik snap je beweegredenen echt niet. Dat je een keer wil zoenen zonder consequenties, oké. Maar jouw houding tegenover jongens is zo verkeerd… in mijn ogen.

Juist. Nou daarom had ik het ook geplaatst om meningen te horen. Misschien leg ik het ook verkeerd uit maar ik weet er nu even geen betere woorden voor. Ik begrijp alleen niet waarom iedereen zo lief tegen jongens zijn aangezien ik elke dag wel 100 negatieve verhalen over jongens hoor.

Ik zeg niet dat ik áltijd lief tegen jongens ben. Maar jij bent in de basis al onaardig tegen jongens, en dat vind ik niet kunnen. Het zijn geen monsters/players/engerds/slechtere mensen dan jij of ik of je vriendinnen. En ik krijg het idee dat jij er wel zo over denkt.