Een klein zwelling onderaan

Hallo iedereen
Ik heb een vraag. Ik stel ze hier want ik durf ze niet te stellen aan de ouders.

Ik heb een soort zwelling of verdikking onderaan. T’is niet op het spleetje maar meer in het spleetje op de huid. Kan dit kwaad? Het doe momenteel géén pijn. het voelt gevoelig aan. is het een puistje?

Onstoken haarzakje lijkt mij. Hoe kan zich verder vullen met vocht en zelfs pijn gaan doen om den duur. Of je kan het dan zelf laten barsten of niet aan zitten en hopen dat het zelf barst :wink:

Maar ik weet dus niet zeker wat het is hé :wink: Je kan naar de dokter gaan, die zien dat soort probleempjes elke dag!

Dank voor je antwoord. Het lijkt me groter denk ik dan een haarzakje.
T’ja hoe moet ik het uileggen. Het bevind zich niet op de plooien of lippen. Maar eerder bovenaan. Tis een soort huidje tussen die plooien. T’is ongeveer daar denk ik.

Een ingegroeide haar kan anders tot een flink bultje oplopen, heb het zelf ook een paar keer gehad. Pas nog, toen heb ik uiteindelijk met een pincet de huid een beetje opengemaakt en toen zat er een dubbelgevouwen haar in van bijna een cm lang! Daarna is het wel weer bijgetrokken.
En toen ik nog wat jonger was, een jaar of 13, had ik daar ook een bultje. Heb me er toen niet druk om gemaakt en laten zitten, en ik denk echt een paar maanden verder was het een flink puistje geworden

Ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was, je hoeft je daarvoor echt niet te schamen want die zien dit soort dingen elke dag.

Allemaal dank voor de berichtjes. Heb nog eens onderaan gekeken maar zie geen haartjes. Het is meer een verdikking die zich op een soort lelletje bevind maar t’is zeker géén puistje.

Ben ik nou de enige die denkt dat ze gewoon d’r clit bedoelt maar het down under nog niet kent?
Vooral vanwege de beschrijving en het feit dat het gevoelig maar niet pijnlijk is.
Ik kan het ook mis hebben he en dat ik je verkeerd begrijp… Sorry dan :’)

Nee je bent niet de enige :’)

nee idd

^ dat zou best eens kunnen ja

Whaaaahaa omg ik zat dit ook serieus te bedenken; hm wat zou het zijn tot ik die reactie van AngelWings las hahaa

Is de clitoris dit huidje dat bovenaan hangt dan?

http://www.google.nl/search?q=schematische+tekening+vrouwelijk+clitorus&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.ZG4&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=-1CzUfnYM8iRhQeb44HwBg#facrc=&imgrc=rwQCAKRAz3THMM%3A%3BF4ViJPWNX3DeXM%3Bhttp%253A%252F%252Frepository.kwfkankerbestrijding.nl%252FPublishingImages%252FVulvakanker_uitwendigvrgesl_72dpi%252520KLEIN.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.viva.nl%252Fforum%252FLijf_Lijn%252Fhelp_mijn_alsjeblieft%252Flist_messages%252F107151%252Flast%3B365%3B347

Geen zorgen, is een schematische tekening.

Dank voor je bericht, snap het al beter. Dacht niet daar dat daar was maar eerder in de vagina. Dus ja probleem blijft, ik heb dus een zwelling op de clitoris

ik heb dit nu ook, ook 1 bultje, lijkt klein beetje op een pukkel (ja daar) maar nu is t wat minder maar nogsteeds een bultje, ik DENK dat het gewoon indd een bultje heb die met een aantal weken wegtrekken (had er ook zo een op mn oor die hetzelfde ‘‘aanvoelde’’ en dat duurde 2-3 maanden ;s

Heb je dan niet gewoon een wat grotere clitoris?

pff moeilijk uit te leggen, bij mij zie het er uit als een steeltje dan dun is met een verdikking onderaan. T’is een soort flapje

Nja, ik zou toch even langs de dokter gaan als je denkt dat het niet je clitoris is.