Een kennis denkt constant aan mijn vriend

weg

Bespreek het met je vriend?
Ik heb dat ook nu met mijn vriend maar m’n vriend is erg goed bevriend met dat meisje en vind dat ik hem er op moet vertrouwen dat het goed gaat als ze opstap gaan ofzo. (dan blijf ik al bewust thuis) Zijn jouw vriend en dat meiske bevriend nog?

Dat zal ik misschien wel gaan doen… maar ik denk niet dat hij hier een probleem in ziet eigenlijk.

En ze zijn niet meer bevriend tot zover ik weet! Ik denk ook niet dat hij achter mijn rug om bevriend met haar is.

Kun je niet eens met haar vriend bespreken?
Weet niet of je hem ook vaak ziet…
of dat je hem kent, maar misschien weet hij helemaal niet dat zij dit opinternet plaatst… en misschien kan hij dan met haar gaan praten… Denk dat als jij er wat vanzegt dat ze t alleen maar een leuk spelletje vind om jou jaloers te maken.

Als je denkt dat hun niet meer met elkaar omgaan moet je je echt geen zorgen maken.
Bespreek het gewoon eens met je vriend wat hij ervan zegt en of ze echt niet meer met elkaar praten/omgaan.

hartjedave Ik vind het niet echt een fijn idee om het met haar vriend te bespreken. Zij heeft mij veel geflikt maar ik wil me niet verlagen tot haar niveau. Ik ga soms nog met haar vriend om maar we zijn geen heel goede vrienden en ik ben bang dat ik door hierover te praten met hem, alleen maar problemen veroorzaak en zij mij ook terug gaat proberen te pakken! Ze ziet het dan denk ik inderdaad als een spelletje :wink:

lovehedgehogs Okee ik zal het nog eens bespreken, ik hoop dat ik me inderdaad geen zorgen hoef te maken

Bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:

Heb het tegen mijn vriend gezegd, hij zegt dat ze geen contact meer hebben.

Wat maakt het uit dat zij aan hem denkt als hij verder geen contact met haar heeft? Ik snap dat het geen leuk idee is maar je kunt haar niet verbieden aan hem te denken en zolang ze niets probeert is er niets aan de hand.

Ze heeft in het verleden geprobeerd tussen ons in te komen door onwijs te gaan liegen en stoken… dat is haar niet gelukt, maar ze heeft hem toen die eerste keer kunnen manipuleren en ik wil liever dat zij gewoon aan haar eigen vriend denkt en zich niet meer met ons gaat bemoeien…

Ze is sowieso nogal obsessief, met meerdere jongens tegelijkertijd, en ze vindt het leuk om onrust te stoken in relaties.

Nouja, ik zou het gewoon met je vriend bespreekbaar maken, dat jullie iig van elkaar weten hoe het zit en misschien afspreken wat jullie doen als ze weer probeert te stoken (totaal negeren, allebei hetzelfde tegen haar zeggen) oid. Maargoed, er zijn altijd dat soort vervelende en rare mensen dus meer doe je er niet tegen denk ik…

Nee I know… Ik kan haar niet stoppen. Ik vertrouw hem wel dat hij geen contact meer met haar opneemt, de laatste keer dat ze wat probeerde ging hij er ook niet op in. Nu hopen dat ze geen drama gaat maken, ik heb een hekel aan zulk gedoe… En ik hoop ook dat ze niet naar dezelfde vervolgopleiding gaat als mijn vriend en ik.

Bedankt voor je reacties trouwens Sparrow :slightly_smiling_face:

je moet je vriend gewoon vertrouwen dat hij niets met haar doet.
zolang zij aan hem denkt maakt het toch niet uit…

Ja je hebt wel gelijk…