Hoihoi!
Nou ik heb 3/4 maanden geleden een jongen leren kennen via het internet… Hele aardige en lieve jongen… Sinds dien skypen we dus bijna elke dag, en ik heb nog nooit zo’n grappige jongen leren kennen. Echt om alles kan ik lachen… Bovendien is het echt een best wel nette jongen, rookt/drinkt niet en gaat nooit uit eigenlijk -helemaal gefocust op voetbal haha- maar ook gewoon zo aardig. Hij kent me ondertussen door en door en andersom ook…
Gisteren heb ik een soort van verklaring afgelegt dat ik hem écht heel leuk begin te vinden en daar hebben we heel lang over gepraat wat echt heel fijn was… En het is ook wederzijds…
Het is dus echt een jongen die ik als beste vriend zie, aangezien we over alles kunnen praten en lachen… Maar waar ik langzamerhand ook echte gevoelens voor begin te krijgen… Hij is namelijk totaal niet lelijk (lees; superknap…) en echt zo lief, en ik heb zoveel gedeelt met hem qua mijn leven ook gewoon…
Maar het probleem is, hij woont hier niet 1 2 3 van mij vandaan… In tegendeel, je bent ongeveer 40 minuten bezig met het reizen naar zijn stad… En het probleem is dat ik dat nooit ga mogen van mijn moeder… Ik mag al niet naar Amsterdam met vriendinnen (wat redelijk dichtbij is)… Dus eigenlijk zit ik een beetje met de afstand… Stiekem doen kan ik 1 keertje, maar vaker ook niet… En ik werk niet ofzo, dus de treinkaarten betalen kan ik ook niet…
Hij wil ook hier naartoe komen (dat gaat hij overigens binnenkort doen) maar dat kan hij natuurlijk niet altijd doen…
Ik zit hier best wel mee, want hij is gewoon dé perfecte jongen voor mij… En nu ik gevoelens begin te krijgen, weet ik echt niet wat ik moet doen…
Heeft iemand misschien suggesties of ideeën hoe dit toch kan werken, want ik kom er zelf niet echt uit…
Liefs
UPDATE
Hoi! Hier een update! Ik was gisteren naar zijn stad afgereist met een vriendin met idee daar te gaan shoppen en hem ook nog te ontmoeten.
Hij kon maar heel eventjes maar het was ZO awkward… Mijn vriendin had er sowieso geen zin in en had niet echt door hoeveel dit voor me betekende dus die had al snel kom we gaan… Dus ik zat echt onder een druk…
Het is niet dat ik haar weg wilde hebben, maar ik wilde (al was het maar 5 minuutjes) heel even de kans krijgen om alleen met hem te zijn, zodat het minder awkward zou zijn snapje… Maar na zoveel hints te geven, was ze vastberaden om gewoon te blijven (ook niet even alvast naar de kassa) waardoor de situatie echt heel erg ongemakkelijk was en er vrij weinig is gesproken en gedaan…
Heeel erg jammer vond ik dit, en nee ik geef de schuld niet aan me vriendin, maar dit was zo belangrijk voor me, en die 5 minuutjes konden al heel wat veranderen snap je… Achja… Ik ben echt bang dat ik me nu echt niet meer leuk vind ofzo… Ik ben zo onzeker sinds gisteren… zucht…