Een jongen vertellen dat je nog nooit gezoend hebt?

Ik vind dus een jongen leuk en hij mij ook ( zegt die ) maar ik heb dus nog nooit gezoend. Moet ik dat vertellen ? (Zodat die zegmaar niet te veel ervan moet verwachten)

Neee niet vertellen! ;p
Had ik namelijk wel gedaan, en dan voel je je JUIST klunzig als je eenmaal zoent.

Als je eenmaal gezoend hebt gewoon vragen wat vond je ervan? En dan zeggen dat het je eerste zoen was :wink:

Heb ik wel gedaan, boeeie.
Da’s grappig, gaan ze juist zeggen van; ik wil je ontgroenen etc (a).

Ik zou het niet vertellen, de jongen waardoor ik ontgroend ben wist ook niet dat ik nog niet gezoend had.

Ja maar misschien is het wel heel slecht en schrik ik hem af ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zou het wel doen, dan ben je teminste eerlijk. En ja, als je dan een blunder maakt. Kun je daar de schuld aan geven :wink:

ik had het juist wel gezegdd
toen zeiden ze zó je bnt goede meisje enzo. (zo van je zoend dus niet zomaar)
en dan willen ze meestal jou ontgroenen zegmaar met je zoenen dus:P
maar soms is het handig om niet te zeggen dan kan hij ook niet denken als de 1e zoen fout ging zo van … ze is niet egt een goede zoener voral die voor de 1e keer:P
ofzziets…
ikhbzelftotnutoenogsteedsnietgezoend:$

dan vertel je het hem erna?

je bent nog maar 14 joh XD

Nou goed begin van een relatie, dingen verzwijgen :'3
Succes.

Mijn ex wist ook niet dat ik nog nooit gezoend had, heb m een maand later verteld xD

Als hij ernaar vraagt zou ik 't eerlijk zeggen. Maar als er niet over gesproken wordt, waarom zou je 't dan vertellen?

en?..:stuck_out_tongue_winking_eye:

ik was trouwens ook net 14;p

Exact.

Het valt me op dat veel mensen zo zenuwachtig zijn voor hun eerste zoen, of zich daarvoor schamen. Bij mij, ging het gewoon. Ik herinner me geen zenuwen meer, of dat ik er echt over nagedacht heb. Maar goed, wat eram zegt klopt.

ik heb niks gezegt xD
hij vroeg er wel naar, maar heb mooi niks gezegd xD
toen ging ik met hem dus kon ik ja zeggen :stuck_out_tongue:
was heel dom xD maar ik schaamde me echt wel een beetje

Mijn eerste zoen was met een vriend van een vriend op een hockeyfeest kende hem niet voor die avond dus nee hij wist het niet… Maar als het je vriendje is kan je het gewoon eerlijk zeggen vind (denk ik) ook wel leuk om te horen!