Een jongen vertellen dat je hem leuk vindt

Heey!

Ik ben 14 jaar en heb een crush op een jongen uit mijn klas. Ik heb een paar vraagjes:)
~Hij heeft een tijdje geleden aangegeven dat hij mij wel zag zitten. Tot die tijd had ik hem nog nooit echt zien staan. Ik was toen niet verliefd op hem en dat weet hij. Nu ben ik dus wel helemaal verliefd op hem dus hoe kan ik hem dat duidelijk maken? We flirten wel met elkaar maar verder dan dat komt het eigenlijk niet…

~Hij is kleiner dan mij, stel dat we wat zouden krijgen zouden mensen ons dan niet uit gaan lachen? Ik weet dat als je elkaar echt leuk vindt dat het niks uitmaakt maar ik ben toch een beetje bang voor de reacties van veel mensen.

Liefs<3

1 like

Heb je zijn nummer/snap/insta? Misschien kun je dan eens over huiswerk beginnen oid en dan afspreken om een keer samen huiswerk te maken.

En lengte maakt echt niks uit, daar kijkt je omgeving echt niet naar

Heb je iets van sociale media van hem? Het is (voor mij iig) makkelijker om een gesprek aan te gaan op bijv snap als het wat ongemakkelijk is. Probeer gewoon eens met hem te praten, maakt niet over wat, probeer hem wat beter te leren kennen, vraag om een keer samen af te spreken, etc etc. of ga eens naast hem zitten op school, kan ook altijd.
en lengte maakt helemaal niks uit, ik ken in mijn nabije omgeving 2 koppels waarbij de vrouw zo’n 10cm groter is dan de man, niks vreemds aan!
succes <3

Het is niet raar dat hij kleiner is. Ik ben 12 en heb 2 jaar gehad met mijn vriendje ( die dus kleiner is ) Helaas bij ons ook uitgegaan door vele ruzies die er tussen ons waren