een jongen van 7 is op mij

hee hee
ik heb een beetje een raar probleem,
ik ben afgelopen 3 dagen met de vriendin van mijn vader en haar zus en 3 kinderen naar het strand geweest en de jongste zoon(laten we hem voor het gemak g) van de zus (laten we haar voor het gemak r noemen) is nu dus op mij, hij had het na de 1e dag 's avonds in bed aan R verteld eeneen van zijn broers had dat toen dooor heel het huis lopen gillen, toen hij wist dat het toch openbaar was ging hij nog meer aan mij kleven en me met alles willen helpen enzo. het lijkt heel serieus en echt maar hij is pas 7./. hij zat zo naast me en vroeg heel serieus wat vind jij nou van mij en voel je wel echt wat voor mij.
ik zei ik weet het niet zo goed g je bent wel jonger en toen moest hij echt bijna huilen

wat ga ik hier mee doen???

Kalverliefde.

wth 7? Lijkt me dat je daar zelf wel een verstandig antwoord op kunt bedenken…

-.-?

Hij is 7 :confused:
wou je echt met een 7jarige aan de haal?

Ik zou er niet op in gaan, op zo’n leeftijd is het nóóit serieus.
Want hoe oud ben je? 12?
Gewoon vriendjes zijn kan best.

Awww wat schattig!

Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt? en niet ‘ik weet het niet zo goed’ maar gewoon ‘Nee’.

Haha ik heb dat ook eens gehad.
De zoon van een vriendin van mijn tante was vroeger ook altijd verliefd op mij echt grappig. Altijd als ik er was, was hij opeens verlegen enz.
Nu hij ouder is en op de middelbare zit is het gelukkig over.

Gewoon negeren en als hij iets doet gewoon duidelijk laten merken dat je het niet wilt. Het gaan vanzelf wel over.

Hahahahah.

gewoon negeren beetje moeilijk hij hangt hjeel de tijd aan me(echt)

en als een van die andere jongens mij dan irriteerd (we waren met 9 kinderen waarvan 7 jongens waren) zei hij zo blijf van me dame af en kwam hij aangerent
en ik wil hem neit kwetsen ofzo

hahaha
en hoe oud ben jij zelf dan?

12

ja een kind van 7 wou afgelopen zomer met mij ‘trouwen’.
daar ga je je toch niet serieus druk om maken…

Vind het eigenlijk wel schattig (’: haha

Het is een kind van 7 :’) Ga je je daar nu echt druk om maken ? Kindjes zeggen dat zo vaak.

Ik vind het wel schattig?

Maak je niet zo druk :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook gehad haha
Ik ben dan 21 en een jongentje van 6/7 (zoiets) zei: ’ Je bent echt knap wil je mijn vriendinnetje zijn? ’ haha so cute. Ik zei: ’ Nee sorry ik heb mijn prins al ’ (’: toen zei hij: ’ Nou okee we kunnen wel vriendjes zijn ’