een jongen uitvragen ???

hoi,

heb al eerder een topic geopend vanaf het begin hoe k hem leerde kennen,

Nou ik kende hem nauwelijks en ben op hem afgestapt, hij leek me leuk na aantalen keren hem te hebben gezien(hij werkt trouwens ergens dus vandaar)… dus me vriendinnen vroegen zen msn en zeiden dat (een ene meisje) je heel erg leuk vond enzv… okeej, maar een echte msn gesprek kwam dus niet.

dus ben k op hem afgestapt zodat ie weet wie ik ben, en we praatte., maar ging moeilijk samen met vriendinnen derbij…
dus paar daagjes later ben k weer naar hem toe gegaan en weer gepraat en hij toonde wel een beetje interesse maar niet echt (misschien verlegen ofzo, want er viel vaak een stilte en zo bleven we maar naar elkaar kijken)

majaah paar weekjes later…

kwam k hem tegen en zei die hoi, dus toen ben k naar hem toe gegaan en zo begon het gesprek en hij stelde vragen en toonde meer interesse in me… (vandaar die vragen en we hadden echt goede oogcontact) en hij heeft ook verteld dat ie niet echt vaak achter de pc zit. dus drm is ie niet echt ONLINE.

[u][b]maar de enige probleem die ik niet snap is : Waarom heeft niet om men nummer gevraagd :face_with_raised_eyebrow: Vind ie me nou leuk of toch niet ??

ik d8 er aan om te vragen of ie mee komt samen met me vrienden iets leuks doen ?? Zou dat kunnen of niet ??[/b][/u]

( ik voelde toch wat tussen ons, ik denk/hoop ik… wederzijds alleen dat ie misschien verlegen?? zou k niet weten… ( ik vond zelf de oogcontact wat we hadden erg goed want hij keek gwn rechtstreeks diep in me ogen aaan.
en wat k raar vond: dat ie ook wat dichterbij kwam staan )

xxxx,alvast bedankt

niemand die me kan helpen :face_with_raised_eyebrow: :anguished:? :frowning_face:

veel mensen slapen doordeweeks om 12 uur 's nachts en zitten rond 10 uur op school, daarom reageert er bijna niemand denk ik.

Hij is of heel verlegen of heeft gewoon geen interesse in je. Ik zou hem wel gewoon mee vragen, als ie niet wil, dan weet je meteen hoe het zit en ga je verder op zoek naar een leuke jongen. Gewoon op hem afstappen en zeggen dat het je leuk lijkt als ie een keer mee gaat wat doen dus.

zo verlegen ?? hmm… hoop dat ie zo is dan. Maar hij probeerde wel steeds
dichtbij me te komen staan en veel oogcontact te hebben (gewoon elkaars diep in de ogen kijken)

Bedankt voor je tip, ik zal denk ik vragen of ie dan mee komt wat doen met men vrienden samen (als k het durf) want ben namelijk zelf ook verlegen

:flushed:

oh god dat is echt zo irritant. ik had vrijdag hetzelfde ongeveer (alleen heb ik zn msn nog niet). er was een best wel leuke jongen en hij zat steeds naar me te kijken enz. dus op een gegeven moment begin ik een beetje met hem te praten en stond ik best wel dicht tegen hem aan. Alleen hij nam totaal geen initiatief -.- het enige wat hij deed was heel vaag in mn ogen staren (en verder ook bijna niet praten) maargoed… we waren ook allebei best wel dronken. misschien kom ik hem nog wel een keer tegen… weet ook waar hij elke dag is, dus dat moet niet zo moeilijk zijn.

maarrrrrrrr ik weet het dus ook niet… misschien gewoon geduldig afwachten?

hmm… dat is echt vervelend he. dat ie gewoon geen initatief neemt.
misschien moet je s een x weer op hem afstappen wanneer jullie niet dronken zijn… misschien gaat dat wel wat beter.:slightly_smiling_face:

k kan niet meer geduldig wachten. K w8 meer dan een maand ongeveer :cry:

Okej, we hebben een heleboel gepraat ‘hij en ik’

Me vriendin vroeg aan hem of hij me wel ziet staan /leuk vindt?
En hij antwoordde van ‘Ja wel’ en ze vroeg of hij wat met mij zou willen ?
En hij antwoorde van: 'weet niet als ik eerst met haar gepraat heb…

dus we hebben gepraat en hij vroeg om men nummer die heb k gegeven en hij zei ook van: Ik bel je wel

… en hij werkt vandaag tot 18.00 uur…

en 18.00 uur is al voorbij !!!

[b] Maar hij heefft me nog niet gebeld ?? :cry:

Wat wil dat zeggen ?? hmmmm ziet ie me niet staan nu ?? of wat

need help !! [/b]

betekende niet dat hij meteen zou bellen lijkt mij hihi :blush:

‘Ze’ zeggen: als ze je echt leuk vinden dan zouden ze al gelijk bellen???
:anguished:?

tenminste zo heeft een andere jongen dat bij me wel gedaan alleen k was niet geinteresseerd in hem.

maarjahh, k weet niet wat k nu moet doen, ?? Afwachten ?

zal k naar hem toe gaan :face_with_raised_eyebrow: help me,

Kan hem maar niet uit men hoofd zetten

NEE.
Ik snap dat afwachten moeilijk is - maar ga niet achter een jongen aanlopen. 't Hoort net andersom. Tuurlijk kun je wel eens een keer initiatief nemen, maar doe dat niet de hele tijd… Als ie niet reageert, vindt ie je waarschijnlijk niet interessant genoeg.

Wacht gewoon even af, klets wel met m als je hem tegenkomt, doe gewoon alsof alles normaal is. Als 't echt zo hoort, komt het allemaal wel.

ja? dus k als k hem tegenkom moet k wel met hem gaan praten,
k kom hem alleen tegen als ie op werk is, en k ga regelmatig naar daar toe

Vandaag kwam k hem tegen ,dus liep k naar hem toe ging k praten
en hij vroeg of alles goed was enzv… en opeens zei ik: Je zou bellen ?? ahaha het floepte der uit, zomaar niet eens bij nagedacht:S
toen zei die: k heb geen beltegoed, (hij wordt pas maandag uitbetaald had k gehoord) en toen zei die: je komt elke x langs zo kan k je spreke je enzv… en k bel je wel strax (van werk) als het je gelegen uitkomt en als je wil toen zei ik: oow is goed hoor je kan bellen.

maarjahhh hij heeft niet gebeld hmmm :frowning_face: